fallback

Вече е сигурно - Magna купува Opel

Канадско-австрийската компания Magna International е постигнала с концерна General Motors принципна договореност за закупуването на европейското подразделение на американския концерн.

Сега това споразумение трябва да бъде одобрено и от правителството на Германия, след което Opel ще получи помощ от немската държава, съобщава  BBC. По късно днес министърът на финансите на Германия обяви, че новият собственик на Opel е групата формирана около Magna. Според постигнатото споразумение Magna получава 20% от собствеността, руската Сбербанк (заедно с групата ГАЗ) ще има 35%, толкова ще останат в GM, а останалите 10% ще останат в работниците на Opel. Вторият кандидат за закупуването на Opel, италианската група  Fiat, се отказа от участието във втората част на преговорите с немското правителство, които трябваше да се състоят днес. Своето решение  Fiat обоснова с това, че „General Motors” не е подсигурил пълен достъп до финансовата документация на Opel”. Според представител на Fiat липсата на точни данни означава „фирмата да поеме значителен риск” да вложи средства във фирма, чието финансово състояние не е напълно ясно. Шефът на Fiat, Серджо Маркионе се опита да остави вратата отворена, като заяви, че ако този проблем бъде отстранен, Fiat е готов да продължи разговорите с Opel. Канадско-австрийската фирма обеща, като стане окончателен победител в надпреварата за Opel, че в заводите на немската фирма ще произвежда различни автомобили, създадени на базата на Opel. В същото време от руската група ГАЗ обявиха че в Русия ще произвеждат модели на Opel вместо Volga Siber, създадена на базата на миналото поколение на Chrysler Sebring.  
Тагове:
fallback
  • #41
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добрев Добревпак говориш глупости от европейските производители на автомобили само Дачия и Фиат са с ръст в продажбите и дефакто на печалба . Отново се доказа като .... абе голфаджия
  • #40
    Анонимен ( преди 15 години )
    Елементарна логика,без да зная всички цифри:аутсайдера иска да купи надеждните опели,но те нямат продажби,специалистите обиколили цяла европа не са виждали кола произведена от фиат груп по улиците.Тогава откъде пари да купуват?Освен това доколкото прочетох фиат имат ръст в продажбите,а малко са фирмите с ръст в тоя момент.Може да не са номер1,но си имат и фенове и продажби.
  • #39
    Опелджия ( преди 15 години )
    Хе. Аз също мисля, че фиат са аутсайдер. В белите европейски държави се кара предимно Пежо, Рено, VW, Ауди, Опел, Шкода и т.н. Ходил съм в Австрия, Германия, Холандия и Белгия ... е никой не кара Фиат, пък за Ланча няма да говорим. Доколкото разбрах, в момента Магна взимат контролен пакет, което ще рече 51%, 39% остават на GM а 10% отиват в работническия съюз, но честно казано на мен цифрите не ми изглеждат реални. М/у другото ме притеснява идеята на Магна да правят Опели в Русия ...
  • #38
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Ххаха, колко нещастно! Да, аутсайдер е, особено сега. Винаги е бил и винаги ще бъде. Само им виж продажбите.За протокола - не съм голфаджия.
  • #37
    Анонимен ( преди 15 години )
    Вие май малко сте чели по темата.Става дума за пари,магна се бори за 20%,а фиат за контролния пакет.За фв фиат е конкурент,който не подценяват,само за сбърканите бгголфаджии фиат е аутсайдер,който произвежда трошляци.Според мен щеше да е много интересно на пазара,ако фиат получи опел и много ми се иска,но това са големи пари е нормално да има някои неразбирателства.
  • #36
    D2 ( преди 15 години )
    "ще разбере за каква техника става на идея.." поредния облъчен!Я си вземи студен душ,и слез на земята.За това ли голф 5 са го спирали три пъти,не само заради проблемите с качестовото,но и заради инженерни недомислици...!!!Ето за такава техника "става на идея"..:))) Не ми говори в лозунги,бентли,ламбо(супер селски израз),порше и прочее цветни картинки от дъвки.Говорим за съвсем елементарна кола,като голф.
  • #35
    amore ( преди 15 години )
    Прав си,че повечето хвалят немското без да се замислят.Не се питай много за причината,тя е само една,българската тъпотия.Живял съм 9 години Германия,Белгия и Швеция,и се убедих,че тук дебилщината е национална черта.Колкото до вкусовете,самите немци не са чак такива фенове на родните си марки.Поне не колкото *** в БГ.
  • #34
    BELEG ( преди 15 години )
    който има на хабер пог капака на жв груп колко и какви марки са сам ще разбере за каква техника става на идеяна кого не му харесва бугариили бентлиили ламбоили порше?????????
  • #33
    BELEG ( преди 15 години )
    някои да е казал нещо за реноимах предвид пежои ситроен виж прочети днешната статия за ситроен дс3 мотора е сажместра разработка на бмв и пса демек пежо ситроен алианс 100000 пати казах че на мен жв не ми харесват лично но че са най продаваните и имат кола на годината не променя факта че са добри
  • #32
    Бруталото ( преди 15 години )
    Хня-хня-хня! Вот вам средний палец! Чертавая матери! Ко стана,веее? Немците защо загубиха Войната? А? На някои хора им е мноооооого мазен курбаня! Сега ще духат бобеца! На ви!!!!!
fallback
Последни