fallback

Вече е сигурно - Magna купува Opel

Канадско-австрийската компания Magna International е постигнала с концерна General Motors принципна договореност за закупуването на европейското подразделение на американския концерн.

Сега това споразумение трябва да бъде одобрено и от правителството на Германия, след което Opel ще получи помощ от немската държава, съобщава  BBC. По късно днес министърът на финансите на Германия обяви, че новият собственик на Opel е групата формирана около Magna. Според постигнатото споразумение Magna получава 20% от собствеността, руската Сбербанк (заедно с групата ГАЗ) ще има 35%, толкова ще останат в GM, а останалите 10% ще останат в работниците на Opel. Вторият кандидат за закупуването на Opel, италианската група  Fiat, се отказа от участието във втората част на преговорите с немското правителство, които трябваше да се състоят днес. Своето решение  Fiat обоснова с това, че „General Motors” не е подсигурил пълен достъп до финансовата документация на Opel”. Според представител на Fiat липсата на точни данни означава „фирмата да поеме значителен риск” да вложи средства във фирма, чието финансово състояние не е напълно ясно. Шефът на Fiat, Серджо Маркионе се опита да остави вратата отворена, като заяви, че ако този проблем бъде отстранен, Fiat е готов да продължи разговорите с Opel. Канадско-австрийската фирма обеща, като стане окончателен победител в надпреварата за Opel, че в заводите на немската фирма ще произвежда различни автомобили, създадени на базата на Opel. В същото време от руската група ГАЗ обявиха че в Русия ще произвеждат модели на Opel вместо Volga Siber, създадена на базата на миналото поколение на Chrysler Sebring.  
Тагове:
fallback
  • #81
    BELEG ( преди 15 години )
    NESTIGA DETO HABER NEMATE KAKVO I KAK RABOTI DISELACHE I KAT VI UPRE NOJA V KOKALCHETO RUGAETETOVA SAMO EDNO KOMPLEKSIRANO 20 -25 GODISHNO DETE SHA NAPRAVI
  • #80
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    абе като те гледам (по начина на писане) найстина си *** майстор! а за ГНП питай бащати да ти обясни! защото маи само него слушаш
  • #79
    beleg ( преди 15 години )
    priqteliu az sma uchil DVG za razlika ot vas kolkoto sma si capal racete s maslo polovinata ne znaete principa na rabota na disela az kopleksite sma si gi izbil predi 10 i poveche godini kogato bqh na 20
  • #78
    BELEG ( преди 15 години )
    nauchi parvo kakvo e gnp obqsni na horata kakvo e a ne kazvai che znaesh nauchete principa na rabota na dizelite pishman ot kompleksirani 20 godishni deca rugaete kola deto e parva v klasa si parviq hechbekparvata koqto pravi naprechno razpolojen motor i se proizvejda ot predi da se rodite polovinata tuka
  • #77
    BELEG ( преди 15 години )
    PAZAREN DQL ZA EVROPA NE SVERA GM IMASHE GOLQM PAZARQN DQL SAMO V AMERIKA A V SVETOVEN MASHTAP TOYOTA ...SAMO DETO EVROPEICITE SA PO UMNI OT HAMERIKANCITE
  • #76
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    я не избивай тука комплекси! аз както казах нито робувам на марки,нито сам голям разбирач!просто си казвам мнението! а за дизела ако искаш да поспорим прочети тук там отвори някое двигателче и пак ще говорим
  • #75
    505 ( преди 15 години )
    И мисля,че лъжеш за японската кола.То си е твой проблем.
  • #74
    505 ( преди 15 години )
    Логиката ти не струва.Само до преди година,най-голям пазарен дял имаше GM,но не се сещам и за една свястна тяхна кола.VW са тръгнали по техния път.
  • #73
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    ти ли ще ме учиш какво е ГНП! я *** си кърпи голф 2
  • #72
    БЕЛЕГ ( преди 15 години )
    ЗА ДЦИ ГО КОМЕНТИРАХ ВЕЧЕ ХОРА КОИТО НЕЗНАЯТ КАКВО Е ГНПКОМЕНТИРАТ КАКВО Е КОМАН РЕАЛКОИ КАКЖО Е ИЗОБРЕТИЛ И ТАКА НАТАТАК
fallback
Последни