Почти всички коли разполагат с ел. системи, които се грижат за перфектният старт всеки път. Преди време имаше една статия с клипче от Еvo magazine, на което тест пилота им пиеше кола докато караше и направи време по заводските данни.
вскички американски модели са супер-мустанг и цтс-в много ме кефят,а нисан гт-р е страшно добър-мак ускорение с най-малка мощност :)не знам обаче защо в класацията го няма безспорният лидер Evo X FQ-400
тобре де а ти защо си толкова зле все да критикуваш-това си е измервано на писта (без движение)-естествено че ако си в задръстване няма да можеш да направиш такова ускорение :)
Добре де, Automedia, бива ли да сте толкова зле?! Защо винаги се позовавате на заводски данни, при условие, че те в 99% от случаите не отговарят на истината?!? От изброените автомобили в реални условия единствено Lotus-а вероятно би се ускорил до 100 за вписаното време и това е, защото гумите му, за разлика от другите модели, са полусликови. За да покрият заводските данни, всички останали трябва да ускорят в перфектни (лабораторни) условия. Използвайте независими тестове в реални пътни условия!
Az sam za Porsche-to i Nissana drugite sa nagazeni versii na po slabi modeli i 6te har4at mnogo zaradi opanatite nastoerni dvigateli i odelno 6te sa i nai 6umni s tvarda voziq i tn.