fallback

Първи информации за новото поколение на Audi A3

Това са първите компютърни образи на новия Audi A3, който ще бъде на пазара от началото на 2011 г.

Британското списание AutoCar съобщава, че за първи път при семейството на А3 ще се появи и седан, предназначен за пазара в САЩ. Заедно  с него ще видим традиционния хечбек, sportback и кабриолет. Решението да се добави седан към разновидностите на А3 се определя от експертите като добро, защото версията на А4 с четири врати доста нарасна по размери през последните години. От 1994 г. когато се появи първото поколение на А4, тя увеличи дължината си с цели 320 мм, широчината се увеличи с 90 мм, а височината с 15 мм. Сега новият седан  Audi A3 ще има размери подобни на тези които предлага Volkswagen Jetta с дължина около 4550 мм. За разлика от доста консервативната Jetta, новият седан A3 ще има профил на купе, но ще предлага и много място за багаж с обем на багажника от над 500 литра. Това е със 130 литра повече от това което предлага днешния  A3 Sportback. Бъдещето поколение на А3 ще бъде произвеждано на нова платформа, която ще служи и на модели на „роднинските” Seat, Skoda и Volkswagen. Окачването ще запази комбинацията от  MacPherson отпред и четири раменна конструкция отзад. Новият A3 няма да предложи радикални промени в дизайна, както личи от компютърните образи, като ще запази стила, който помогна на автомобила да реализира повече продажби в много европейски страни от Серия-1 на BMW и А-Клас на Mercedes-Benz. Audi ще представи новото поколение на A3 с базисен турбодвигател TFSI с обем 1.2 литра и мощност 105 к.с. Това е малко повече от мощността на днешния базисен двигател на А3, бензиновия 1.6, като новият двигател обаче ще има с 15% по-нисък разход на гориво. След него ще идва версията с двигател с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с., следван от 1.8 с мощност  170 к.с. и 2.0 TFSI с мощност 210 к.с. „Горещият” S3 quattro ще остане с 2.0 turbo, но с повишена мощност с 15 коня до 280 к.с. При дизеловите двигатели за А3, базисен ще бъде 1.6 TDI с мощност 105 к.с. При него стандартно ще бъде монтирана системата stop-start и той ще има среден разход на гориво от под 4 литра на 100 км. Сред другите дизелови агрегати ще бъде и двулитровия с две разновидности на мощността - 140 и 170 к.с. В Audi работят и върху версия на този двигател с две турбини, като казват, че ще постигнат мощност подобна на тази при двулитровия би-турбо на BMW – 204 к.с. Стандартно новото Audi A3 ще бъде със задвижване на предните колела, но ще има и версия със система 4х4. Освен механичната скоростна кутия с шест степени, която ще бъде базисна, ще се предлага и трансмисия със седем предавки и два съединителя.
Тагове:
fallback
  • #27
    VeR ( преди 15 години )
    Az 6te ti q pratq za da se poznaem ako ti stiska da se vidim.. No ako ima6 7ma seriq, pozdravleniq, i sus zdrave da si q karash. A moqta snimka 6te e s klu4owete , vutre i ako iska6 i talona na moe ime 6te snimam, ne me pritesnqwa tova.
  • #26
    tanev ( преди 15 години )
    ОК,и аз ще ти пратя моя снимка до 7-*** серия.
  • #25
    VeR ( преди 15 години )
    xaxa, vse taq mi e kakvo misli6, vqrvai ako iska6, ne mi puka. Tvoe pravo e da ne vqrvash i da si ima6 mnenie, samo ne obijdai, za6toto ako iska6 6te ti pratq nomerut si i moq snimka do kolata da se vidim nqkude
  • #24
    325d ( преди 15 години )
    jelko i melko, ела да ме видиш как го поемам, голем си *** бе jelko
  • #23
    tanev ( преди 15 години )
    Опааа,пич,по-полека с филмите!Да не би да имаш А9-ка,а..??? а баща ти А10-ка..??? ...ха,ха,ха,...няма такъв талашар!
  • #22
    325d ( преди 15 години )
    jelko ли си,melko ли си,като все за гейове говориш,не пиши в този сайт.Или държиш да представляваш средностатистическия потребител на VW.ОК,хи,хи,хи,.....!
  • #21
    VeR ( преди 15 години )
    ххх, Axaxa, audi били москвич. Имам А8, купена чисто нова миналата година от ауди, с Ес-***( не е ЕС8, но е с пълен ес ***), ти само можеш да си мечтаеш за такива коли. Е ако си купиш ауди 80 сигурно е каруца, нз. но новите аудита са уникални. Баща ми имаше по старата а6-ца преди време и беше мн доволен и от нея. А ти инжинерче, когато можеш да дадеш повеюче от 5000 лв за кола, тогава изразявай мнение.
  • #20
    jelko ( преди 15 години )
    eto gi i nai golemite vsi4ki poklon pred xxx injinera koito ne haresva Audi i 325d, poklon... vie ste moite idoli
  • #19
    325d ( преди 15 години )
    Тоя *** с голфа цепи мрака!На всички е ясно каква *** кола е,и си ги купуват главно в Германия,той иска да я изкара нещо което не е...хи,хи,...голям ***!Да не говорим,че по безпроблемност е на дъното.Ама добре,че се тукашните балъци да ги изкупуват втора ръка ***,...:)))
  • #18
    ххх ( преди 15 години )
    Аз съм инженер, моето момче. А и не само това, но сега не е момента да ти обяснявам, че изразявам и професионално мнение! Москвич никога не съм имал, няма да си купя и немски Москвич (Ауди), не защото не мога, а защото не искам. Не ме кефи! Но ми е интересно да изучавам облъчени екземпляри като теб. Има връзка с това, което работя.
fallback
Последни