fallback

Идва най-ефективното Audi – E1

В Audi подготвят за пазара нов мини модел, наречен Е1.

За него експерти от фирмата твърдят, че ще възроди идеологията на оригиналният Mini (преди преминаването му към BMW). Колата ще бъде супер ефективна, предназначена главно за движение в града. Audi E1 ще бъде произвеждан на платформата на бъдещия VW up! и ще завоюва за луксозната фирма нови пазарни територии. В концепцията на Audi и Volkswagen Group, това ще бъде модел позициониран под А1, който ще се произвежда на платформата на Polo и ще се появи на пазара идната година. Бъдещият Audi E1 ще бъде на пазара през 2011 и ще се превърне в първият модел на фирмата носещ обозначението „E”. След него ще се появят още няколко нови модели от група „Е”, които ще променят значително общата картина в Audi, в полза на екологичните и ефективни модели. Дизайнът на автомобила е в стила на най-новите модели на фирмата и лесно позволява мини автомобилът да бъде разпознат като типично Audi. Характерната голяма радиаторна решетка, футуристичните предни и задни LED светлини, високата задна част са отличителни белези за бъдещия Е1. В интериора ще видим обичайния лукс за модел на Audi, висококачествени материали и безупречна изработка. Колата ще предлага портативна сателитна навигация, сателитен телефон, MP3 плейър с чувствителен дисплей. Колата ще се стартира с карта, влизаща в отвор разположен в централната конзола. Колата ще предлага конфигурация от типа на тази при Toyota iQ, което значи 2+1 с много простор отпред и достатъчно място за багаж отзад (когато там няма някой дребен пасажер). С Audi E1 ще се предлагат доста двигатели, но безспорно най-интересна ще бъде изцяло електрическата версия. В нея ще се комбинира електромотор задвижващ предните колела с литиево-полимерни батерии. Колата ще бъде идеална за градско движение с достатъчна динамика за градските улици. Ускорението от 0 до 100 км/час ще бъде за около 10 секунди. С едно зареждане (от стандартната електрическа мрежа) електромобилът ще изминава 160 км. Колата ще има спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електрическа. В допълнение към електрическия вариант на Е1 ще има и бензинови и дизелови версии на колата. Сред тях ще бъдат и новите турбодвигатели (бензинов и дизелов) с два цилиндъра и обем 600 см3. При тях вредните емисии CO2 ще бъдат под 100 г/км, а средният разход на гориво няма да надвишава 2.5 литра на 100 км. Вероятно ще има и вариант с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.2 литра. Вече е известно, че Audi E1 ще се произвежда в завода на  VW Group в Братислава, Словакия. Там ще правят и VW up!, включително и вариантите с марката на  Skoda и SEAT. Предварителните очаквания са цената на Audi E1 да бъде около 13 000 евро, което ще го направи силен съперник на бъдещия електрически Smart ForTwo и хибридния Fiat 500. В много страни от Европейския съюз ще се полага държавна помощ за всеки закупил електромобил. Например във Великобритания от 2011 г. ще се дават до 5000 паунда (около 5 800 евро) на всички купувачи на електрически и хибридни автомобили. Това означава, че бъдещият Audi E1 ще струва на поданиците на Кралица Елизабет Втора само около 7 000 евро. 
Тагове:
fallback
  • #10
    NANI ( преди 15 години )
    Интересно да ли ще има S -line :D:D
  • #9
    sparrow ( преди 15 години )
    Пълна глупост, сигурно сега ще мо сложат ,quattro,и после RS
  • #8
    fox ( преди 15 години )
    Проблема на Audi е,че си повярваха,че са наистина премиум марка.За големите им модела може би е така.Но истината е,че в малките им модело,до А4,са катастрофа!За това и продажбите им там са символични.Не им е силата там.
  • #7
    Crosover ( преди 15 години )
    Поредниа дарак от Ауди! Ха-ха!
  • #6
    Кирил ( преди 15 години )
    Мечтата на всеки турбо гъзар. Малка кола с големи джанти - смях.
  • #5
    vivaro ( преди 15 години )
    Пълно е с такива смешници в България.Моя съсед пък има BMW 5-та серия 96-97 и само я хвали,между ремонтите.А тя вътре супер тясна и неудобна.Че и возията и е по-скоро лоша.Ама това е масово,само ***....
  • #4
    Plamen ( преди 15 години )
    нито ауди, нито мерцедес нито бмв са премиум марки, защото всички имат подобни изцепки. Премиум марки са лексус и инфинити. но в българия това не важи, щото тук се предпочитат 10-15 годишни немски каруци и всеки кара премиум барака. примерно моя сесед е с ауди 80, почивните дни е постоянно под него, но ако го питаш от немското по здраво няма.
  • #3
    неутрален ( преди 15 години )
    абсолютно съм съгласен. Какъв лукс в малка кола ...ми то като влезеш в дупка може да и не излезеш. Като толкова искат да правят VAG малки коли да си правят UP! евентуално некоя малка Шкода ама да не скапват премиум марката. Ауди не се свързва с малка градска кола . Не знам тия дето мислят маркетинга какво образование имат ама хич ги няма. И да кажа ..не съм фен на Ауди ама това е кощунство на снимката.
  • #2
    wake up ( преди 15 години )
    Нека го пуснат,тогава да пишат.Само 3D модели от VW,***!То и Лупо трябваше да харчи 3/100,а после както и да го тестваха не падна под 4.5/100,смешници!И дано им дадат държавна помощ,щото тая идиотщина е тотално непродаваема за 13 000 евро.И какъв лукс има,например в А3,какво качество на материалите?!А бе кой *** е писал това?
  • #1
    неутрален ( преди 15 години )
    Портативен куфар си е това :D , смях в залата ... Тата Нано с емблема на Ауди
fallback
Последни