fallback

Идва най-ефективното Audi – E1

В Audi подготвят за пазара нов мини модел, наречен Е1.

За него експерти от фирмата твърдят, че ще възроди идеологията на оригиналният Mini (преди преминаването му към BMW). Колата ще бъде супер ефективна, предназначена главно за движение в града. Audi E1 ще бъде произвеждан на платформата на бъдещия VW up! и ще завоюва за луксозната фирма нови пазарни територии. В концепцията на Audi и Volkswagen Group, това ще бъде модел позициониран под А1, който ще се произвежда на платформата на Polo и ще се появи на пазара идната година. Бъдещият Audi E1 ще бъде на пазара през 2011 и ще се превърне в първият модел на фирмата носещ обозначението „E”. След него ще се появят още няколко нови модели от група „Е”, които ще променят значително общата картина в Audi, в полза на екологичните и ефективни модели. Дизайнът на автомобила е в стила на най-новите модели на фирмата и лесно позволява мини автомобилът да бъде разпознат като типично Audi. Характерната голяма радиаторна решетка, футуристичните предни и задни LED светлини, високата задна част са отличителни белези за бъдещия Е1. В интериора ще видим обичайния лукс за модел на Audi, висококачествени материали и безупречна изработка. Колата ще предлага портативна сателитна навигация, сателитен телефон, MP3 плейър с чувствителен дисплей. Колата ще се стартира с карта, влизаща в отвор разположен в централната конзола. Колата ще предлага конфигурация от типа на тази при Toyota iQ, което значи 2+1 с много простор отпред и достатъчно място за багаж отзад (когато там няма някой дребен пасажер). С Audi E1 ще се предлагат доста двигатели, но безспорно най-интересна ще бъде изцяло електрическата версия. В нея ще се комбинира електромотор задвижващ предните колела с литиево-полимерни батерии. Колата ще бъде идеална за градско движение с достатъчна динамика за градските улици. Ускорението от 0 до 100 км/час ще бъде за около 10 секунди. С едно зареждане (от стандартната електрическа мрежа) електромобилът ще изминава 160 км. Колата ще има спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електрическа. В допълнение към електрическия вариант на Е1 ще има и бензинови и дизелови версии на колата. Сред тях ще бъдат и новите турбодвигатели (бензинов и дизелов) с два цилиндъра и обем 600 см3. При тях вредните емисии CO2 ще бъдат под 100 г/км, а средният разход на гориво няма да надвишава 2.5 литра на 100 км. Вероятно ще има и вариант с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.2 литра. Вече е известно, че Audi E1 ще се произвежда в завода на  VW Group в Братислава, Словакия. Там ще правят и VW up!, включително и вариантите с марката на  Skoda и SEAT. Предварителните очаквания са цената на Audi E1 да бъде около 13 000 евро, което ще го направи силен съперник на бъдещия електрически Smart ForTwo и хибридния Fiat 500. В много страни от Европейския съюз ще се полага държавна помощ за всеки закупил електромобил. Например във Великобритания от 2011 г. ще се дават до 5000 паунда (около 5 800 евро) на всички купувачи на електрически и хибридни автомобили. Това означава, че бъдещият Audi E1 ще струва на поданиците на Кралица Елизабет Втора само около 7 000 евро. 
Тагове:
fallback
  • #50
    zicmu ( преди 15 години )
    Не Не Не !!! Сравнително дървен дизайн сравнен с моделите на peugeot, citroen и fiat
  • #49
    325d ( преди 15 години )
    "Пепи" е цървула с мерака за Е46,и плюещия 1-ва серия и системно пускаш фалшиви тестове,за коли в които дори не е сядал.А на "Златина" да кажа да не се занимава с простотии,защото никой не влиза в тези линкове.
  • #48
    Златина ( преди 15 години )
    Моля, подпишете се в тази подписка: http://bgpetition.com/natfiz/index.html
  • #47
    Пепи ( преди 15 години )
    Ще се израдвам като пак дойде социализма и хората имат по максимум 1 кола.
  • #46
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това е автомобил който се използва в населени места с много трафик,където да си намериш място за паркиране е малко трудно.Не е автомобил за тешкарски историй.По голямата част от хората които си позволяват да си го купят със сигурност имат и втори по голям автомобил.
  • #45
    Анонимен ( преди 15 години )
    И какво?В крайна сметка винаги се стига до политика.
  • #44
    Чачи ( преди 15 години )
    И аз съм на същото мнение. Всеки чете историята на фирмите които го интересуват.
  • #43
    до ZZZ ( преди 15 години )
    Да чета историята на Ауди,,...??!? защо,не ме занимавай...?!това е загубено време. Не ме интересува изобщо тази фирмичка,както и повечето хора.
  • #42
    Чачи ( преди 15 години )
    Да, обаче се провалят с гръм и трясък.
  • #41
    ZZZ ( преди 15 години )
    Колега, прочети малко история ... Ти чувал ли си за Ауди 50 например ??? Я вземи да прочетеш малко и тогава се обаждай по-подготвен ! Това, че всички комплексари карат Ауди в момента, не значи, че марката винаги е правила луксозни и голями автомобили.
fallback
Последни