fallback

Идва най-ефективното Audi – E1

В Audi подготвят за пазара нов мини модел, наречен Е1.

За него експерти от фирмата твърдят, че ще възроди идеологията на оригиналният Mini (преди преминаването му към BMW). Колата ще бъде супер ефективна, предназначена главно за движение в града. Audi E1 ще бъде произвеждан на платформата на бъдещия VW up! и ще завоюва за луксозната фирма нови пазарни територии. В концепцията на Audi и Volkswagen Group, това ще бъде модел позициониран под А1, който ще се произвежда на платформата на Polo и ще се появи на пазара идната година. Бъдещият Audi E1 ще бъде на пазара през 2011 и ще се превърне в първият модел на фирмата носещ обозначението „E”. След него ще се появят още няколко нови модели от група „Е”, които ще променят значително общата картина в Audi, в полза на екологичните и ефективни модели. Дизайнът на автомобила е в стила на най-новите модели на фирмата и лесно позволява мини автомобилът да бъде разпознат като типично Audi. Характерната голяма радиаторна решетка, футуристичните предни и задни LED светлини, високата задна част са отличителни белези за бъдещия Е1. В интериора ще видим обичайния лукс за модел на Audi, висококачествени материали и безупречна изработка. Колата ще предлага портативна сателитна навигация, сателитен телефон, MP3 плейър с чувствителен дисплей. Колата ще се стартира с карта, влизаща в отвор разположен в централната конзола. Колата ще предлага конфигурация от типа на тази при Toyota iQ, което значи 2+1 с много простор отпред и достатъчно място за багаж отзад (когато там няма някой дребен пасажер). С Audi E1 ще се предлагат доста двигатели, но безспорно най-интересна ще бъде изцяло електрическата версия. В нея ще се комбинира електромотор задвижващ предните колела с литиево-полимерни батерии. Колата ще бъде идеална за градско движение с достатъчна динамика за градските улици. Ускорението от 0 до 100 км/час ще бъде за около 10 секунди. С едно зареждане (от стандартната електрическа мрежа) електромобилът ще изминава 160 км. Колата ще има спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електрическа. В допълнение към електрическия вариант на Е1 ще има и бензинови и дизелови версии на колата. Сред тях ще бъдат и новите турбодвигатели (бензинов и дизелов) с два цилиндъра и обем 600 см3. При тях вредните емисии CO2 ще бъдат под 100 г/км, а средният разход на гориво няма да надвишава 2.5 литра на 100 км. Вероятно ще има и вариант с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.2 литра. Вече е известно, че Audi E1 ще се произвежда в завода на  VW Group в Братислава, Словакия. Там ще правят и VW up!, включително и вариантите с марката на  Skoda и SEAT. Предварителните очаквания са цената на Audi E1 да бъде около 13 000 евро, което ще го направи силен съперник на бъдещия електрически Smart ForTwo и хибридния Fiat 500. В много страни от Европейския съюз ще се полага държавна помощ за всеки закупил електромобил. Например във Великобритания от 2011 г. ще се дават до 5000 паунда (около 5 800 евро) на всички купувачи на електрически и хибридни автомобили. Това означава, че бъдещият Audi E1 ще струва на поданиците на Кралица Елизабет Втора само около 7 000 евро. 
Тагове:
fallback
  • #30
    pif ( преди 15 години )
    аман от ***-дали, от ка-вали и ***-нари !
  • #29
    до Карамфил Божиков ( преди 15 години )
    я кажи как е да си футболист-гей?Нали все за Джемини пишеш,май си търсиш някой да те оправи,а!
  • #28
    Карамфил Божиков ( преди 15 години )
    Ей смотаните нърдове много завиждат на истинските мъже. Защото спорта е мъжка професия за готини хора, а компютрите са за сдуханяците. Нищо чудно да си пъпчив и да имаш очила. А като ученик сигурно си бил зубър.
  • #27
    до Карамфил Божиков ( преди 15 години )
    Няма лошо ... никой не ти иска "жените",ако изобщо си се разписал де,хи,хи,хи...трябва много да си задобрял с ръката....:)))
  • #26
    Футболист ( преди 15 години )
    Софтуерна фирма? Явно си някакъв nerd! Сдуханяк, ужас! Жените харесвах спортистчета и футболистчета като мене!
  • #25
    до Gemini ( преди 15 години )
    Какъв ти е проблема,бе гей,работя в софтуерна фирма!Какво искаш да ми кажеш?Не съм виновен,че ти си неудачник,и си обърнал резбата.Слушай си Елтън Джон и не пиши глупости.
  • #24
    Gemini ( преди 15 години )
    ***, не всички са крадливи контета като теб!
  • #23
    до EMO ( преди 15 години )
    Ами "този автомобил" не е 7 000 евро,а 13 000 евро за българи.А този с 5-годишното БМВ ми е ясен.В една автокъща седнах в една 6-годишна 3-та серия.Лъсната,направена да хваща око,но... си е стара кола,каквото и да ми говорите.Имаме служебна KIA Ceed,хем е по-малкия клас,но новото си е ново!Дори и материалите вътре са една класа над БМВ-то,нищо,че е корейска.Така,че приключих със старите коли,стига вече,не съм втора ръка човек.
  • #22
    weqd ( преди 15 години )
    Аз мислех да си купя една от трите Aygo/C1/107 обаче естествено се отказах! За тези пари ще си купя BMW на 5 години.
  • #21
    Емо ( преди 15 години )
    И ако трябва да съм честен, бих предпочел да купя този автомобил на жена си за 7 хил евро, отколкото 6-8 годишен автомобил за подобна цена! Да допълня че в БГ цената на 107, С1 и Айго е над 20 хил лева, но очевидно има кой да ги купува тук, да не говорим за западна европа!
fallback
Последни