fallback

Идва най-ефективното Audi – E1

В Audi подготвят за пазара нов мини модел, наречен Е1.

За него експерти от фирмата твърдят, че ще възроди идеологията на оригиналният Mini (преди преминаването му към BMW). Колата ще бъде супер ефективна, предназначена главно за движение в града. Audi E1 ще бъде произвеждан на платформата на бъдещия VW up! и ще завоюва за луксозната фирма нови пазарни територии. В концепцията на Audi и Volkswagen Group, това ще бъде модел позициониран под А1, който ще се произвежда на платформата на Polo и ще се появи на пазара идната година. Бъдещият Audi E1 ще бъде на пазара през 2011 и ще се превърне в първият модел на фирмата носещ обозначението „E”. След него ще се появят още няколко нови модели от група „Е”, които ще променят значително общата картина в Audi, в полза на екологичните и ефективни модели. Дизайнът на автомобила е в стила на най-новите модели на фирмата и лесно позволява мини автомобилът да бъде разпознат като типично Audi. Характерната голяма радиаторна решетка, футуристичните предни и задни LED светлини, високата задна част са отличителни белези за бъдещия Е1. В интериора ще видим обичайния лукс за модел на Audi, висококачествени материали и безупречна изработка. Колата ще предлага портативна сателитна навигация, сателитен телефон, MP3 плейър с чувствителен дисплей. Колата ще се стартира с карта, влизаща в отвор разположен в централната конзола. Колата ще предлага конфигурация от типа на тази при Toyota iQ, което значи 2+1 с много простор отпред и достатъчно място за багаж отзад (когато там няма някой дребен пасажер). С Audi E1 ще се предлагат доста двигатели, но безспорно най-интересна ще бъде изцяло електрическата версия. В нея ще се комбинира електромотор задвижващ предните колела с литиево-полимерни батерии. Колата ще бъде идеална за градско движение с достатъчна динамика за градските улици. Ускорението от 0 до 100 км/час ще бъде за около 10 секунди. С едно зареждане (от стандартната електрическа мрежа) електромобилът ще изминава 160 км. Колата ще има спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електрическа. В допълнение към електрическия вариант на Е1 ще има и бензинови и дизелови версии на колата. Сред тях ще бъдат и новите турбодвигатели (бензинов и дизелов) с два цилиндъра и обем 600 см3. При тях вредните емисии CO2 ще бъдат под 100 г/км, а средният разход на гориво няма да надвишава 2.5 литра на 100 км. Вероятно ще има и вариант с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.2 литра. Вече е известно, че Audi E1 ще се произвежда в завода на  VW Group в Братислава, Словакия. Там ще правят и VW up!, включително и вариантите с марката на  Skoda и SEAT. Предварителните очаквания са цената на Audi E1 да бъде около 13 000 евро, което ще го направи силен съперник на бъдещия електрически Smart ForTwo и хибридния Fiat 500. В много страни от Европейския съюз ще се полага държавна помощ за всеки закупил електромобил. Например във Великобритания от 2011 г. ще се дават до 5000 паунда (около 5 800 евро) на всички купувачи на електрически и хибридни автомобили. Това означава, че бъдещият Audi E1 ще струва на поданиците на Кралица Елизабет Втора само около 7 000 евро. 
Тагове:
fallback
  • #20
    Емо ( преди 15 години )
    т.е. за да ме се оскъпяват RS, S, R8 и практически 80% от моделите на Ауди, се правят подобни автомобили, а ако се продаде нещо от тях - все е бонус!! И мерцедес и БМВ правят подобни разработки по същата причина! Това не е Ферари или Ламбо, за да може да си позволи оскъпяването поради подобна *** причина.. Ако не ви харесва - пуснете една петиция до ЕС, за отмяна на еко нормите!
  • #19
    Emo ( преди 15 години )
    не казвам че сте ограничени, но преди да се плюе, трябва да се мисли!! Този автомобил има само една причина да съществува - налаганите от ЕС еконорми и ограничения. Мисля че се определя средна екологичност на дадената марка на базата на екологичността на моделите, които предлага. Ако няма подобни екологични и електрически модели, тогава се плаща по-висока такса на продаден не екологичен автомобил!
  • #18
    555 ( преди 15 години )
    не съмсем, то a2 и а3 пак са жени и женсъци. А3 е колата с най много пластмаса по таблото, който не вярва да провери.
  • #17
    Максим ( преди 15 години )
    Вече и обратните мъже може да се похвалят с Ауди. Хахахаха! Не, че не познавам и гей, който кара Форд Експлорер де (джип)!
  • #16
    Карамфил Божиков ( преди 15 години )
    И аз така мисля - омръзна ми да има толкова геймобили и женски коли! Ех тези *** п*тки и п*дали завладяха и автопазара!
  • #15
    hua ( преди 15 години )
    по подобре да не го пускат въобще това недоразумение.
  • #14
    FOX ( преди 15 години )
    че то и сега има един куп малки коли в този клас,италиански,френски.Да не би да са лоши?Да не говорим за японците и корейците,това е направо тяхната териория.От VAG ще престанат ли да се държат все едно са открили топлата вода!
  • #13
    delta ( преди 15 години )
    ne vijdam smisul ot razli4nite emblemi na kolite na maikata WV - vsi4ki sa na bazata na folksvagenite - i Audi i Por6e ne sa istinski audita i por6eta ve4e
  • #12
    Фру - фру ( преди 15 години )
    ефикасен - Който оказва добро въздействие; който може да въздейства. Ефикасно средство. ефективен - От който има добър ефект (в 1 знач. ), резултат (обикн. под формата на продукт). Ефективна работа.
  • #11
    flat6 ( преди 15 години )
    Do redaktorite - na bulgarski ezik se pishe "efikasno" a ne "efektivno". Efikasna e kola koiato harchi malko. Efektivna e duma sus savsem drugo znachenie.
fallback
Последни