Преди официалният отговор на Audi, заклетите им фенове не се сдържаха и разпространиха дузина фотошопски реклами с най-различни провокативни рекламни текстове. Ето най-интересните сред тях:
Audi R8 - "The perfect answer to the Bavarian Defence" - (Перфектният отговор срещу баварската защита)
"Think again" - (Помислете отново)
"Check Yourself" - (Проверете себе си)
"Chess never really was our game" - (Шахът никога не е бил нашата игра)
"We would have never hired Chris Bangle" - (Ние в никакъв случай нямаше да наемем Крис Бенгъл)
Само няколко дни след това, новият билборд на булевард Santa Monica беше факт. На мястото на паното рекламиращо новата А4, Audi поставиха очаквания билборд на умопомрачителната R8.
Рекламния текст или по-скоро отговора към BMW гласеше : "Time to check your luxury badge". "It may have expired" - (Време е да проверите луксозните си автомобили. Май издишат)
Отговор от страна на BMW не последва. Като че ли баварците заложиха на поговорката "по-умният винаги отстъпва първи" и за сега сложиха край на билборд войната в Южна Калифорния.
На мястото на рекламата на BMW M3 вече стои друг билборд, нямащ нищо общо с автомобилите. Иначе ефектната реклама на R8 все още краси булеварда, но като че ли полза от нея вече няма...
Това че BMW спря военните действия, въобще не попречи на Audi да продължи автовойната, но на друг фронт. Този път на прицел бяха Mercedes-Benz.
До билборд, рекламиращ Mercedes-Benz GLK с рекламен надпис "Attention, attention seekers." - (Внимание, търсачи на внимание), Audi поставиха провокативна реклама на Q5.
На нея е изобразена примитивна кола, наподобяваща куб, която най-вероятно Audi оприличават с Mercedes-Benz GLK. Съпътстващият надпис гласи "Attention seeking" - (Търсене на внимание). До примитивната кола, гордо стои Audi Q5 и надписа "Attention Grabbing" - (Внимание, което хваща окото).Както сами се убедихте, Audi са готови да воюват на няколко фронта едновременно, което означава, че войната съвсем не е свършила! Очакваме отговора на Mercedes-Benz и новите атаки на Audi...и на всички други производители, които се включат в маркетинговата автовойна.