IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi VS BMW - Войната продължава

Войната на производителите, която се разрази преди повече от две години по печатните и електронни медии, продължава.

Audi VS BMW - Войната продължава
Както вече ви информирахме, войната между двете компании започна още през 2006 година по страниците на печатните и електронни издания. В спора, редом с BMW и Audi, участие взеха първо Subaru, а после и Bentley, които по красноречив начин прекратиха макар и за кратко бойните действия.След няколко заядливи реклами по руските медии през 2007 година, бойно поле се премести на телевизионния екран в САЩ, където Audi пусна скандална реклама на новата А6.Последната фаза на войната на производителите, за която ви информирахме се разрази по билбордовете на булевард Santa Monica в Южна Калифорния. Там Audi постави билборд на новата А4 с надпис, който гласеше: "Your move, BMW" (Ти си на ход, BМW). Няколко дни по-късно баварската компания отвърна чрез два пъти по-голям билборд от другата страна на булеварда, изобразяващ новото BMW M3. Редом до спортната "тройка" на рекламното пано присъстваше и надпис "Checkmate" (шах и мат).Беше сигурно, че войната ще продължи, въпросът беше кога. Всичко беше в ръцете на Audi, които бяха на ход в остроумната рекламна война.

Преди официалният отговор на Audi, заклетите им фенове не се сдържаха и разпространиха дузина фотошопски реклами с най-различни провокативни рекламни текстове. Ето най-интересните сред тях:



Audi R8 - "The perfect answer to the Bavarian Defence" - (Перфектният отговор срещу баварската защита)



"Think again" - (Помислете отново)



"Check Yourself" - (Проверете себе си)



"Chess never really was our game" - (Шахът никога не е бил нашата игра)



"We would have never hired Chris Bangle" - (Ние в никакъв случай нямаше да наемем Крис Бенгъл)

Само няколко дни след това, новият билборд на булевард Santa Monica беше факт. На мястото на паното рекламиращо новата А4, Audi поставиха очаквания билборд на умопомрачителната R8. 

Рекламния текст или по-скоро отговора към BMW гласеше : "Time to check your luxury badge". "It may have expired" - (Време е да проверите луксозните си автомобили. Май издишат)



Отговор от страна на BMW не последва. Като че ли баварците заложиха на поговорката "по-умният винаги отстъпва първи" и за сега сложиха край на билборд войната в Южна Калифорния. 

На мястото на рекламата на BMW M3 вече стои друг билборд, нямащ нищо общо с автомобилите. Иначе ефектната реклама на R8 все още краси булеварда, но като че ли полза от нея вече няма...



Това че BMW спря военните действия, въобще не попречи на Audi да продължи автовойната, но на друг фронт. Този път на прицел бяха Mercedes-Benz. 



До билборд, рекламиращ Mercedes-Benz GLK с рекламен надпис "Attention, attention seekers." - (Внимание, търсачи на внимание), Audi поставиха провокативна реклама на Q5.

На нея е изобразена примитивна кола, наподобяваща куб, която най-вероятно Audi оприличават с Mercedes-Benz GLK. Съпътстващият надпис гласи "Attention seeking" - (Търсене на внимание). До примитивната кола, гордо стои Audi Q5 и надписа "Attention Grabbing" - (Внимание, което хваща окото).Както сами се убедихте, Audi са готови да воюват на няколко фронта едновременно, което означава, че войната съвсем не е свършила! Очакваме отговора на Mercedes-Benz и новите атаки на Audi...и на всички други производители, които се включат в маркетинговата автовойна.
0 от 500
  • #53
    5 rate up comment 10 rate down comment
    войн ( преди 15 години )
    Ясно е, че куче, което много лае, не може да прави автомобили! Ауди е номер 3 в Германия, след Мерцедес и БМВ. Затова и се заяждат за да привличат внимание. *** за комплексари!
  • #52
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Vayk ( преди 15 години )
    hahaha nekva marka deto VW ia vuzrodiha predu 15 godini , puk i seha da ia reklamirat kato premium spori na BMW po reklamite smeeeeh:)
  • #51
    1 rate up comment 2 rate down comment
    xxx ( преди 15 години )
    samo audi bmw sa ni6ty mentaci kva mravka kvi 5 leva be mom4e
  • #50
    1 rate up comment 1 rate down comment
    XXX ( преди 15 години )
    Mi to takuv PENDEL kato teb ne se namira lesno..))
  • #49
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    И пак писали от мое име! :) Благодаря Ви, че толкова много харесвате прякора ми и мненията ми :)
  • #48
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    ...:)))... що направо не се качиш в А9,а!'Кво ти пука...:)))) Лел ле,само болни мозъци има тук!
  • #47
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ghjghj ( преди 15 години )
    Не съм карал още новата 7-ца на БМВ но старата беше голям кошник. Първо ,че отвътре е много по-малка отколкото изглежда отвън.Мисля ,че Е-класата отвътре е същата нищо ,че е в по нисък клас. Второ изобщо не наема добре(говоря за 730D), най-вероятно проблема е от трансмисията ,прекалено мудно реагира.Но пък коншнурента А8 има перфектно поведение и трансмисия ,особенно ако лоста и на S. Колата реагира мигновенно и дори на N не пада под 2000 оборота. Освен това S-класата и А8 са доста по-просторни.
  • #46
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ами GWE, точно баща ми мислеше да си купува 730 дизел, 245 коня, ама ... май бая се разочарова и той :( Какво става с тия БМВ-та... :(
  • #45
    3 rate up comment 0 rate down comment
    gwe ( преди 15 години )
    koto sa karate sqka6 6te idete da si gi kupite
  • #44
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    До imperator - Аз лично ги нямам парите да си купя такъв автомобил, но ако ги имах, БМВ 100% нямаше да ме спечелят като клиент. Това ми бе мисълта. Относно книгите - почти позна. Но пък когато чета нещо го помня, ра разлика от голяма част от българите :)