IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиера - S400 Hybrid и ML450 Hybrid

Mercedes-Benz разкри своите първи серийни хибриди.

Премиера - S400 Hybrid и ML450 Hybrid
Наред с обновената S-Клас, на изложението в Ню Йорк компанията разкри и хибридна версия на луксозната кола. 



Тя се оборудва с двигател с вътрешно горене и електромотор, чиято обща мощност достига 295 конски сили. Електрическият мотор доставя 20 к.с., а чрез хибридната технология, S400 Hybrid демонстрира с 30% по-нисък разход от този на S550.

Автомобила е оборудван с високотехнологични литиево-йонни акумулаторни батерии и система генерираща кинетичната енергия. Скоростната кутия е седем степенна, автоматична (7G-TRONIC).

"S400 Hybrid е първата стъпка на Mercedes-Benz в производството на щадящи околната среда автомобили", каза шефа на фирмата Дитер Зетче (Dieter Zetsche). "Това е пътя по който компанията ще върви при електрифицирането на автомобилите с емблемата на Mercedes-Benz", допълни той.

Другата екологична премиера на Mercedes-Benz е ML450 Hybrid.



Този модел е първият пълен хибрид на компанията. Той се захранва от 3.5-литров V6 агрегат, доставящ 275 конски сили и чифт електродвигатели, чрез които общата мощност достига 335 конски сили.

Никел-металните хидридни батерии (NiMH) са интегрирани в задната част на ML450 Hybrid и тежат едва 83 килограма.При бавна скорост и когато е в спряло положение ML450 Hybrid използва само електрическа енергия. Климатичната инсталация на колата се захранва от електрически компресор, което означава, че дори когато двигателя с вътрешно горене е в покой, климатичната инсталация функционира.

За сега от компанията не споменават цените на хибридните ML450 и S400.
0 от 500
  • #15
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Do robi 1971 ( преди 15 години )
    Еми 11-12/100 градско джип 2 тона е иникално нисък разход.Дизеловите джипове немските харчат по 15-16/100км. минимум градско,а и тракат,трак трак,а и изпускат сажди и т.н. На магистрала немските тракащи дизелови джипки ти да не мислиш че харчат 5/100км.,и те лупат по 10-12/100км. Само че и на градско харчат много,докато на Лексус хибрида на градско е нодостижим,а на магистрала харчи колкото дизелов джип.Абе технологията си е технология.Хибридът зарежда ток на всяко спиране,гаси мотора и т.н.
  • #14
    17 rate up comment 0 rate down comment
    До sony ( преди 15 години )
    Ти защо си пишеш ника с японска марка за техника,напиши се с някоя немска,има ли изобщо-те всичките фалираха,толкова ги бива в технологиите.Какво съм виновен и че в автомобилостроенето германците са толкова назад в модерните автомобилни технологии,както са и в битовата електроника.Поне да си платят патента на Тойота/Лексус и да имат мощни и хубави хибриди,а не да се излагат с тия електромоторчета по 20коня ахаха.А и батериите им много тежки,те още малко и 100 кила ще излезат,а при Тойота са 39кг
  • #13
    17 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    kogato svetyt se savzeme ot taq izmislena finansova kriza tiq xibridi 6e otidat v myzei pone az taka mislq :)ina4e ne e lo6a ideqta
  • #12
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Tekomachine ( преди 15 години )
    Щом Американците решават, че си струва серийното внедряване на тези технологии, при условие че могат да ползват петролните ресурси много по-дълго и евтино от Европа значи това е пътя момчета и стига плюхте иновативните хибриди - те са стъпка към по-добър високотехнологичен агрегат от двигателя с вътрешно горене, който е крайно време да мине в историята!
  • #11
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Tekomachine ( преди 15 години )
    Най-сетне и европейците да погледнат сериозно на тези технологии! Никола Тесла е сърбин емигрирал в САЩ - геният който измисля AC елдвигателя. Много от изобретенията му са засекретени и не случайно едноименната американска компания пуска серийно производство на напълно електрически автомобил с много сериозни динамични характеридстики и пробег от 450 километра с едно зареждане, което си е върхово достижение за момента. А и не забравяйте, че бензина в Америка струва доста по евтино от колкото тук.
  • #10
    17 rate up comment 0 rate down comment
    sony ( преди 15 години )
    ei curvul mlukni be. kato si zeinal...begai da pie6 voda...
  • #9
    17 rate up comment 0 rate down comment
    роби1971 ( преди 15 години )
    Една приятелка има Лексус Хибрит джип 120000лв,малко по-икономи4ен е на градско 11,5-12л бензин ,но на магистрала си хар4и пак толкова и незнам какво икономисва6 при тия цена. Германците си имат икономи4ни дизели и са по-евтини ,а и цената на петрола падна от 147-50 долара
  • #8
    17 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Германците не са дори догонващи.тези хибриди,които представят 15 години след японците :) са жалки.Електромотор с 20 конски сили е смешно пред мощните електромотори на Лексус. Да не говорим ,че батериите при Мерцедес тежат 83 килограма,а при Тойота тежат 39 килограма!!! Германците пак доказват ,че са много назад в модерната техника. И нали нямаше да правят хибриди??? Защо копират японците ?? Ей това германците само на приказки ги бива,тия техни хибриди са пълно дърво с 20 кс.с електромотор ахаха
  • #7
    17 rate up comment 0 rate down comment
    bai koliu ( преди 15 години )
    Arni sa wa. i v na6i selu ve4i si4ki na takivi minaame.
  • #6
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Badi ( преди 15 години )
    Strahotni sa e ime vreme dokato stigant lexusus no opredelno sa dobri koe kazal 4e edna luxozna kola ne moje da bade i ikonomi4na :)