Състезателната версия е произведена на базата на едноименната концепция, която от Maserati представиха миналата година на автомобилния салон в Париж. За разлика от стандартната версия на купето GranTurismo S, собственото тегло на Gran Turismo MC е доста по-ниско.
Това става за сметка на използвани композитни материали за панелите на каросерията, табло от карбон, поликарбонатни стъкла Lexan и различни промени в интериора. Така теглото на състезателния автомобил е намалено до 1400 кг.
Двигателят е осемцилиндров с обем 4.7 литра и е комбиниран с роботизираната скоростна кутия MC-Shift с шест предавки. Тя е способна да превключва от една на друга степен за 40 милисекунди.
Макар в официалното съобщение на фирмата да не се споменава мощността на двигателя, експерти предполагат, че тя ще бъде като при концепцията – 450 к.с.
Наред с това състезателният Maserati GranTurismo е с рамка за безопасност в интериора, спортно окачване с карбонови амортисьори, мощен спирачен механизъм с диаметър на дисковете отпред 380 мм, а отзад 326 мм. Джантите са с размер 18 цола.
Автомобилът ще се продава от октомври само на отбори участващи в надпреварата GT4, а цената е 135 000 евро.