IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Турбо-двигател в новото BMW M3

От компанията потвърдиха, че в новото поколение на BMW M3 ще се интегрира по-малък турбо-агрегат.

Турбо-двигател в новото BMW M3
Лично шефът на M Division в BMW Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch) съобщи, че новата М3, която ще видим през 2013 година ще се захранва от V-образен шест цилиндров турбо-агрегат.



Първото BMW M3, което видяхме в края на 80-те години на миналия век, използваше високоефективен, четири цилиндров, атмосферен двигател. Втората и третата генерация на спортната тройка се захранваха от шест цилиндрови агрегати, а в настоящата се поставя V8 двигател с обем 4.0 литра, който е базиран на V10 агрегата на М5 и М6.



В предстоящото BMW M3, германците ще се завърнат към шестте цилиндъра, но този път двигателя ще бъде V-образен, оборудван с тубро. Вилиш съобщи още, че този двигател няма да бъде базиран на награденият 3.0 литров туин-турбо мотор на компанията, а ще бъде изцяло нова разработка. Според информацията, новият турбо-мотор ще доставя мощност близка до тази на стоящата М3, но ще предлага по-добра динамика. 



Шефът на M Division не уточни дали двигателя ще се оборудва с една или с две турбини, но поясни че купето на новата М3 ще бъде значително по-леко, което ще предостави на колата управление близко до това на перфектно балансираният модел - Е30 на BMW М3.



Лудвиг Вилиш, също така потвърди информацията, че новата Серия-1 няма да получи М-версия, но ще предлага модел с динамиката, която доставят М-колите на BMW. Както вече писахме той ще се захранва от четири цилиндров турбо-двигател, доставящ 300 конски сили. Лекото купе и голямата мощ, която обещават от компанията за варианта Supersport на Серия-1, предполага още по-сериозна препратка към култовата М3 от края на 80-те години на миналия век.
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ами специално на Крайслер - ДА. А иначе, редовият мотор е много по-добър! :) Виждала ли си фадрома с 12-цилиндров редови? Казаха ми, че изкарва милиони километри и часове работа. Всичко друго се ремонтира, без мотора :) Почти вечен бил :)
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Kaкво искаш да кажеш,че всички коли с V-образни мотори са ужас?
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Каква топла вода с V-образен мотор бе номер 2? Доказано е, че редовият двигател е най-добър! След него боксера, понеже не блокирва, но пък е по-неефективен като разход на гориво. А на трето място - V-образен. Ужаст!!! :( Помня как на Пловдивският панаир един, работил за Дару Кар, продаваше Крайслер 300С, вече към Балкан Стар и ни зарибяваше с баща ми: "И това е легендарният V-образен дизелов мотор.." И преди 2 седмици гледам по дискавъри някакво предаване, а оня някакъв разбирач на някакво изложение покрай МОСКВА - "А, какво е това? 300С? И с най-дефектният V-образен мотор... Ужас!
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    T ( преди 15 години )
    Най-накрая и BMW откриха топлата вода :)
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Нема лошо,харесвам турбо моторите:)