Новост сред двигателите е турбобензиновият TCe 130, с обем от само 1.4 литра но с мощност 96 kW (130 к.с.). Неговият комбиниран среден разход според производителя е 7.1 литра на 100 км. Новия Scеnic ще се предлага и с атмосферен бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 81 kW (110 k.с.). Новост за този двигател е, че вече ще може да използва и биоетанол за гориво, а от края на годината ще се появи и фабрична газова (LPG) система с него.
Най-мощен сред бензиновите двигатели със Scenic ще бъде двулитров, 103 kW (140 k.с.), който ще се предлага и в комбинация с трансмисията CVT. Дизеловите двигатели ще бъдат познатия dCi с обем 1.5 литра и мощност 85 к.с (само за късия Scénic), 105 и 110 к.с.. Ще се предлага и познатия дизелов вариант с обем 1.9 литра и мощност 130 к.с с филтър за твърдите частици (DPF). Този филтър ще се монтира и при най-силната дизелова версия с обем 2.0 литра с мощност 150 и 160 к.с.
Интересно е да се знае, че според производителя, смяната на маслото при всички дизелови двигатели на Scenic е определена да става след 30 000 км. Най-луксозната версия е с TFT дисплей, показващ скоростта на движение, режима на темпомата, сигнализира за незатворени врати, за налягането в гумите, образа от камерите помагащи при паркиране и др. За командване на цялата система служи един бутон разположен между волана и този дисплей.
Колата се предлага и с навигационната система Carminat Tom Tom с възможност за използване и на SD карта. Има възможност срещу доплащане да се поръча и по-скъпата система Carminat Bluetooth DVD. Естествено присъства и USB конектор, вход за iPod. Аудиосистемата е Arkanys. Климатичната система е двузонова с възможност за работа при три режима - Soft, Auto и Fast.
Новият Scеnic ще се произвежда в завода на фирмата в град Douai във Франция. Първите две поколения на Scеnic са на пазара общо от 13 години, като от тях са продадени 3.2 милиона автомобила.