IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи новото Polo в Женева

Това е петата генерация на Volkswagen Polo. Първото впечатление е, че новото Polo е взело доста от стилистиката на възроденото Scirocco и разбира се от Golf VI.

Volkswagen представи новото Polo в Женева
Новото Polo беше показано в Женева. Колата е произведена на платформата използвана и при новия Seat Ibiza и новата Skoda Fabia


Една от съществените промени е увеличения размер на компактния автомобил. Той е с 36 мм по-дълъг (3952 мм), и с 32 мм по-широк (1682 мм) от досегашния модел. Новото Polo е с нова предница, с ниска радиаторна решетка и по-тесен капак на двигателя. Новите размери на колата се отразяват най-вече на пространството в кабината. 


Макар новото Polo да е с 13 мм по-ниско в сравнение с досегашното, от VW твърдят, че пространството в купето е повече от това при досегашния модел. Обемът на багажника е 280 литра, а със свалени задни седалки достига 952 литра. Базисен ще бъде бензиновия двигател с три цилиндъра и обем 1.2 литра, с две версии на мощността – 58 или 68 к.с. Разходът на гориво и при двете версии е малко над 4 литра на 100 км. Вредните емисии са 128 г/км. 


На новото Polo ще се монтира и TDI дизелов двигател, тип common-rail с обем 1.6 литра, който също е в две версии на мощността – 73 и 87 к.с. Разбира се лидер по икономичност ще бъде версията  BlueMotion, който предлага скоростна кутия с по-дълго използване на трета, четвърта и пета скорост. При тази версия с двигател 1.6 TDI, средният разход на гориво е 3.6 литра на 100 км. 


Това обаче не е последната дума на Polo в областта на ефективността. Също в Женева, VW показва бъдещо eco-Polo, което ще има разход от 2.8 литра на 100 км. и ще го видим още през следващата година. Една година по-късно (през 2011 г.) ще видим и „горещата” версия GTI на Polo, което ще бъде с бензинов двигател 1.4 TSI с мощност 102 к.с. 


Серийното производство на новото Polo, версия с пет врати, започва през юли. Продажбите в Европа ще стартират от есента, като се очаква цената му да бъде с около 500 – 600 евро по-висока от тази на досегашното поколение. Версията с три врати ще се появи малко по-късно, като продажбите в Европа най-вероятно ще започнат от януари 2010 г. 



0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    barovciii ( преди 15 години )
    ei glupaci iasno e che sa sburkani dannite. vie ni6o ne razbirate taka che ne mi se obiasniavaite tam dolu ami si podkarvaite tro6liacite i da ne kritikuvate designa shtoto volkswagen e edna ot nai uvajavanite marki. i ne filosofstvaite kolko kone koi vadi da ne vi izvadia az na vas ne6to !
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    dannite v statiata sa sgresheni.noviat gti e sus dvigatelia ot golf 1.4tsi i e 160 konia a ne 102.tui 4e nedeite se smq na vw ami na prostotiata na avtorite.po slabite dvigateli su6to vuob6te ne sa s takiva mo6tnosti
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 15 години )
    то само задницата да и е проблем.Да не би волана да ти харесва?
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gojo ( преди 15 години )
    Като дизайн ми допада, само задницата с тези стопове не ми харесва. А за *горещата* версия ГТИ просто нямам думи 102 к.с ха-ха-ха да припаднеш от смях.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 15 години )
    Най-сетне да видя модел на VW който да ми хареса. Много добра работа са свършили дизайнерите, явно са се усетили че с баткото Golf дизайна не е особено интригуващ. Жалко само, че мощностите не отговарят на излъчването, но това е обяснимо. Последна мода сред автопроизводителите е, да се надпреварват кой ще предложи най-екологичен и икономичен автомобил.Но това не е толкова страшно, така се дава по-широко поле на изява на автотунерите. ;)
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VW ( преди 15 години )
    много красив и видимо стегнат ватомобил и в екстериора и интериорабез излишно изхвърляне - типично за VW много ми харесвабраво
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    555 ( преди 15 години )
    сега карам една корса модел 2003, 1,2 със 78к.с. така че верно ми се струват слабички тези бензиновите двигатели, но ако разхода верно е толкова нисък бих жертвал 10 коня
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 15 години )
    1.6 TDI с 73к.с. 87к.с. ... ?!? Тези се *** с нас!Алоооо,сега е 2009,не 2003...!!!Вече е нормално от 1.6 да се вадят 125-130 к.с. с нисък разхода на гориво,и то в Б-сегмента.Дано да е правописна грешка,щото вече ще крещя от малоумщината на VW!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    prince ( преди 15 години )
    малеее,малеее,...BMW Compact и другите салати там ... размириса се на село и куришки!
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    s-classe ( преди 15 години )
    ейййй,видяха от други фирми страничния релеф на вратите,и VW се уляха!