Според представителите на Peugeot, аналогична мощност може да се срещне при шестцилиндорвите агрегати с обем около 3 литра, а подобен максимален въртящ момент наблюдаваме при още по-големи двигатели - V8.
Средният комбиниран разход на този нов двигател при Peugeot 407 е 6.7 литра, вредните емисии CO2 са 158 г/км.
Разработката на този нов агрегат продължава и сега се очаква негова версия с директно впръскване на горивото, преработени горивни камери, нови всмукателни и изпускателни клапани, което ще намали потреблението до около 6.0 литра на 100 км.
В същото време мощността ще бъде повишена до 270 к.с., а максималния въртящ момент до 460 Nm. Според информацията от Peugeot разработката е напреднала и двигател с тези показатели ще бъде готов като концепция още до края на тази година.