IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

R20 T – най-мощният Golf

Ако някой е направил заключението, че поредното поколение на Golf е скучно, той е сбъркал или поне избързал.

R20 T – най-мощният Golf
Съвършеният Golf вече е тук и този път най-силният хечбек има повече мощ от всякога. Заместникът на Golf R32 е известен във VW като R-Series Turbo, но когато се появи като серийна версия най-вероятно ще носи обозначението R20T. 


Това ще бъде най-мощният Golf произвеждан някога. Пред нас са първите снимки на мощният Golf, който ще засенчи всички досегашни версии на GTI. VW изоставя обозначението R32 заедно с двигателя V6 с обем 3.2 литра, който задвижва досегашния модел. 

На негово място ще бъде тунингова версия на четирицилиндровия бензинов двигател с обем 2.0 литра, познат от GTI. По-голяма турбина заедно с промени в електронното управление на двигателя (ECU), ще подсигурят мощност от около 270 к.с. Това е с повече от 20 к.с. от мощността на V6. Наред с това обаче, двигателят е по-лек и ще подсигури на R20T приблизително същото тегло като на GTI. 

С тази допълнителна мощност автомобилът ще има забележително ускорение от 5 секунди. Това е с цяла секунда и половина по-бързо от досегашния R32 и само няколко десети от секундата по-лош резултат от този на BMW M3 с двигател V8. Максималната скорост на Golf R20 T ще бъде ограничена електронно до 250 км/час. 


От Волфсбург поясняват, че същият двигател ще бъде монтиран и на версията R20 T на Scirocco. Макар говорителят на VW да не пояснява дали колата ще има само предно предаване или предаване към четирите колела, второто е по-вероятно. Това определено ще прави колата по-стабилна при всякакви пътни условия и ще позволи максимално оползотворяване на високата мощност. 

Двигателят ще се комбинира по избор или с механична скоростна кутия с шест предавки или с DSG с два съединителя. Новият R20 T ще има по-нисък разход и по-ниски вредни емисии в сравнение със сегашния R32. 

Във външния вид правят впечатление дълбокият преден спойлер с интегрирани LED фарове, нещо което очевидно е взето от „роднинското” Audi. Издутите арки над колелата, широките гуми и ниското окачване определено подчертават потенциала на този автомобил. Отзад, в типичен стил за серия R, виждаме двоен накрайник на ауспуха в центъра. Спойлер на покрива и ниско долу дифузьор подпомагат доброто прилепване към пътя при високи скорости. 

Очаква се публично този автомобил да се прояви през май на пистата в Нюрбургринг, а продажбите в Германия ще започнат преди края на годината. Прогнозира се цената на „горещия” Golf да започва от около 27 500 евро за версията с три врати и около 2000 евро повече за версията с пет врати. Главни съперници на този модел ще бъдат  Ford Focus RS и Subaru Impreza STi. 
0 от 500
  • #15
    14 rate up comment 1 rate down comment
    bore ( преди 14 години )
    влазаи у гоуфо
  • #14
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Миризлив пак ли ти се изкриви главата от завист,чe смотания i30 в най-мощната версия е 140 коня ха ха. Гадно ли е от 2г. Голф да предлага 160 коня от 1,4 мотор. А вече и 200к.с. ха ха. Май е много гадно да знаеш ,че караш *** кола и всички като те видят да знаят че си ***.
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    vw typanari ( преди 14 години )
    хубав звук от този на r32! Стига толкова PR автомобили- повече истински автомобили моля!
  • #12
    15 rate up comment 0 rate down comment
    vw typanari ( преди 14 години )
    добре беееее r20... вместо да направят r40 поне те свалят ли свалят обема и цилиндрите на колата! И да е по- квато и да било, това ще бъде до време, защото не можеш да изкаш от малък двигател- голям живот... просто НЯМА ЗАМЕСТИТЕЛ НА ОБЕМА! Ако се водят по това правило нещата ще са си наред! Давам само един пример- VW Тиган 1.4 турбо- чупи мотор на 40 000км... това е положението! Просто откакто колите се правят от мениджъри- така ще е положението. Аз искам да видя как мениджъра ще извади по-
  • #11
    15 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 15 години )
    фокуса обаче е 300 коня и само на предно. Според мен задължително трябва да я направят 4х4
  • #10
    14 rate up comment 0 rate down comment
    nz ( преди 15 години )
    nqma zna4enie samo v bg se nosi lo6o ime na golfa ina4e tova e nai hubaviq model i zdraviq , za tezi pari polu4ava6 100 pati po dobra i zdrava kola ot izbroenite :) hora koito govorqt gluposti za golfa qvno ima za kvo da zavijdat :) kolkoto pove4e mrazite golf tolkova pove4e horata 6te si go kupuvat
  • #9
    14 rate up comment 1 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    porednata selska bega4kapredpo4itam Ford focus RSni6to 4e 6e po-skyp
  • #8
    14 rate up comment 0 rate down comment
    logout ( преди 15 години )
    Цената на Focus RS е по-висока понеже ще бъдат ограничени бройки, другите всички са серийни
  • #7
    14 rate up comment 0 rate down comment
    kd ( преди 15 години )
    Определено Голф. Доста добра и здрава кола, с лесна и достъпна поддръжка.
  • #6
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Само МАЗДА-та ще е конкуренция, понеже тя излизам към 24 000 евро там. Тука разликите им ще са по-малки от 10 000 лева. И все пак... Мазда или Голф? :)