Успехът на Audi е напълно заслужен и не трябва да ни изненадва, споделят от компанията. За дванайсете месеца на изминалата година, луксозната марка е предложила дванадесет нови или обновени модела. Сред тях са седана и комби версията на A4 и SUV модела - Q5.
Голяма част от продажбите на компанията са реализирани на европейските и азиатски пазари.
Audi регистрира ръст от 17.4% при продажбите на нови автомобили през месец декември, когато повечето автомобили производители бяха изправени пред сериозни затруднения.
Все пак през 2008 година компанията бележи лек спад със 6.1% при продажбите си на щатският пазар, спрямо 2007 година.
От компанията заявиха, че планират годишните продажби на автомобилите с логото на Audi да достигнат 1.5 млн. броя до 2015 година.