IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробно за новата Е-Клас на Mercedes-Benz

В интернет пространството се появиха още снимки разкриващи интериора и екстериора на новата Е-класа, придружени от подробна информация за интегрираните агрегати в бизнес седана на Mercedes-Benz.

Подробно за новата Е-Клас на Mercedes-Benz
Следвайки дизайнерските решения на GLK и C-Class, новата Е-класа се е сдобила с по-агресивен и ъгловат дизайн, допълнен от четирите наподобяващи диаманти, предни светлини. 



Интериора на бизнес седана на Mercedes-Benz е решен в унисон с външните форми на автомобила. Въпреки, че комфортният салон на новата Е-класа е оборудван с материали от най-висок клас, високотехнологични системи за активна и пасивна сигурност и много глезотии, допринасящи за пълният комфорт на пътуващите, оформлението на интериора вече срещна критиките на световната автогилдия.



Очаквано новата Е-клас на Mercedes-Benz е увеличила размерите си спрямо предходното поколение. Бизнес седана е станал по-дълъг със 12 мм., по-широк със 32 мм. и със 13 мм. по-висок. Разстоянието между предния и задния мост също е увеличено със 20 мм.



За Mercedes-Benz Е-клас, модел 2010, немците са подготвили и редица нови агрегати. Любителите на дизела ще могат да избират между четири цилиндровият агрегат с обем 2.1 литра, предлаган със 136, 170 и 204 конски сили или 3.0 литровия V6 агрегат, произвеждащ 321 конски сили, оборудван с технологията BlueEFFICIENCY. Този агрегат ще се предлага и във вариант BLUETEC, като мощността при него ще достига 211 конски сили.



Бензиновите двигатели с които ще се оборудва новата Е-класа са пет на брой. Най-малкият агрегат, който ще се интегрира в модела е 1.8 литров с четири цилиндъра, предлагащ мощност от 184 или 204 конски сили. По-големият 3.5 литров V-образен агрегат ще доставя 272 конски сили при 4MATIC моделите и 292 конски сили при моделите със задвижване на задният мост. Най-силният агрегат, който ще се интегрира в новата Е-клас е 5.5 литровият V8 двигател, доставящ 388 конски сили, който също ще се предлага със система за задвижване на четирите колела.



Премиерата на новата Е-класа ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември, като според запознати, до края на годината трябва да видим комби варианта и купето на бизнес модела. Стана ясно и че до края на 2010 или най-късно в началото на 2011 година ще бъде представен и Е-клас хибрид. Заедно с него ще видим и мощният AMG модел, захранен от 6.2 литров агрегат доставящ около 550 конски сили.









0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sem ( преди 16 години )
    otzad e kato nekoi hyundai ne mi haresva. a prednicata i tq ne e ne6to osbeno no ne se znae moje bi na jivo 6te e po dobro, kato GLK-to na snimka e mn zle a na jivo gore dolu hva6ta okoto
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    4uk ( преди 16 години )
    дизаинера са е скрил някадe,че щели да го разстрелват
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Как само на тебе ти прилича на бмв бе сектант заблуден!
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    разбирател ( преди 16 години )
    Ами само на тебе, 14. Мойто мнение.Дизайна не ми харесва!Определено.Горната част на предницата не се връзва с долната.Вектора на фаровете не хармонира с този на лед дневните светлини в долната част на престилката.Искам да кажа, че все пак дизайна е направен да се харества на потребителите, а не на членовете на дизайнерското бюро. Интериор - класически лукс, нищо новаторско, но това е линията на поведение на бенца от години. Сега, най-важното.Техническите нововъведения в моторизацията и сигурността и качеството на изпълнение.Ето това не може да се види от снимките, това е най-важното от обективна гледна точка, за разлика от субективното възприятие на дизайна и това ще определи пазарния успех на модела.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 16 години )
    централната конзола само на мен ли ми прилича на тази на БМВ!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    simper idem ( преди 16 години )
    Супер забавното,е как хора които карат 10-20 годишни коли , казват за все още неизлезнал модел на Мерцедес - супер трошка ! Просто толкова е смешно и жалко !
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    Мерцедес е просто най-доброто в серийното производство и служи, като база за сравнение между останалите автомобили ! А иначе, че сме нация от комплексари си личи дори и от тези коментари ! Жалко за България и нейното бъдеще !
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Коко ( преди 16 години )
    Мдааа ясно се вижда желанието на компанията да поспести някои лев. Все по-често забелязваме комерсиализация, лош вкус и евтини материали. Къде са годините когато Мерцедес означаваше качество, надежност, лукс и престиж. Сега всичко е само емблема с висока цена без покритие. Нека си спомним 90те години с умиление :)
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Niki ( преди 16 години )
    Абсолютно винаги е така не изглеждат добре мерцедесите на снимки и после, като ги види човек на живо и си казва едно ,,Мамка му Мерцедес и останалите'' :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Според мен колата е доста добра. Дизайна не е лош като изключим стоповете които не ми харесват много. Интериора е прекрасен. Абе казано накратко много по-добра от старат Е-класа.