Интериора на бизнес седана на Mercedes-Benz е решен в унисон с външните форми на автомобила. Въпреки, че комфортният салон на новата Е-класа е оборудван с материали от най-висок клас, високотехнологични системи за активна и пасивна сигурност и много глезотии, допринасящи за пълният комфорт на пътуващите, оформлението на интериора вече срещна критиките на световната автогилдия.

Очаквано новата Е-клас на Mercedes-Benz е увеличила размерите си спрямо предходното поколение. Бизнес седана е станал по-дълъг със 12 мм., по-широк със 32 мм. и със 13 мм. по-висок. Разстоянието между предния и задния мост също е увеличено със 20 мм.
За Mercedes-Benz Е-клас, модел 2010, немците са подготвили и редица нови агрегати. Любителите на дизела ще могат да избират между четири цилиндровият агрегат с обем 2.1 литра, предлаган със 136, 170 и 204 конски сили или 3.0 литровия V6 агрегат, произвеждащ 321 конски сили, оборудван с технологията BlueEFFICIENCY. Този агрегат ще се предлага и във вариант BLUETEC, като мощността при него ще достига 211 конски сили.
Бензиновите двигатели с които ще се оборудва новата Е-класа са пет на брой. Най-малкият агрегат, който ще се интегрира в модела е 1.8 литров с четири цилиндъра, предлагащ мощност от 184 или 204 конски сили. По-големият 3.5 литров V-образен агрегат ще доставя 272 конски сили при 4MATIC моделите и 292 конски сили при моделите със задвижване на задният мост. Най-силният агрегат, който ще се интегрира в новата Е-клас е 5.5 литровият V8 двигател, доставящ 388 конски сили, който също ще се предлага със система за задвижване на четирите колела.
Премиерата на новата Е-класа ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември, като според запознати, до края на годината трябва да видим комби варианта и купето на бизнес модела. Стана ясно и че до края на 2010 или най-късно в началото на 2011 година ще бъде представен и Е-клас хибрид. Заедно с него ще видим и мощният AMG модел, захранен от 6.2 литров агрегат доставящ около 550 конски сили.



0