IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi залага на конвенционалната ефективност

Плановете на Audi за производство на хибридни автомобили са замразени за неопределено време.

Audi залага на конвенционалната ефективност
Взето е решение да се отложи появата на хибридния Q5. По-рано през тази година беше отменена и разработката на хибридна версия на SUV модела Q7, като тогава това решение беше обяснено с желанието фирмата да се концентрира по-добре върху нови ефективни дизелови двигатели и върху понижаването на теглото на моделите си. 


Източник от мениджмънта на Audi заяви, че „няма да се произвежда хибридна система от бензинов и електродвигател докато не се подсигури по-голяма сигурност на акумулаторните батерии при евентуална катастрофа, а хибридните системи не станат по-ефективни. Дотогава ние ще се концентрираме върху ефективни дизелови двигатели и алуминиеви шасита”. 


Audi Q5 сега ще получи системата stop-start за да постигне още по-добра ефективност. За разлика от BMW, където нарекоха своята програма за по-ефективни автомобили Efficient Dynamics, в Audi не възнамеряват да дадат специфично име на усилията си за по-висока ефективност, като искат да внушат, че подобренията в тази област са естествена част от модернизацията на всеки модел. 

За първи път новата система от технологии насочени изцяло за подобряване на ефективността, ще видим при Audi A1,  малкият суперавтомобил който ще се появи през 2010 г. В същото време разработките на ефективни и икономични двигатели, олекотяването на собственото тегло и въвеждането на нови технологии за ефективност са напреднали значително и те могат да бъдат въвеждани при съществуващи модели на Audi още от следващата година.  
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Голфа е TDI.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    3 отвори темата за разхода. По темата за екологията - приус има 104 г. СО2 за км пробег, споменатите 308 1.6 HDI и Golf 1.9 HDI имат по 120 (което си е 13% повече), но VW саа анонсирали Golf 1.6 HDI - с 99 г. СО2/км..Преди години VW, BMW и Mercedes бяха на идеята че хибридите (бензиновите) не са по-екологични от дизелите, за известно време при петролния пик не бяха прави, но сега отново е по-изгодно дизел, спрямо бензинов хибрид. Хибридите с екологията и разхода им в момента са просто рекламна стратегия. Практически нямат предимства пред последното поколение дизелови двигатели!
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    при хибридете на става въпрос главно за разход а за ЕКОЛОГИЯ и вредни емисии,алоо нещо се увлякохте по глупости.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    308 и Голф имат и икономични разновидности с дизелов двигател 1.6, който е много по-икономичен от приуса.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    4i4i ( преди 15 години )
    приуса е много по надежден в смисъл не дефектира
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    приуса е с размера на 308 и Голф. Комбинираният разход на 308 1.9 HDI и Golf BlueMotion 1.9 TDI е по-малък от този на великия приус!Единственият плюс на хибридите е че може да си ги зареждаш в офиса за сметка на шефа..
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    интересно, имаш ли представа какъв е разхода на Q7 3.0 TDI??? Може да провериш, и ще останеш доста разочарован, защото той е 6-7 /100 км. Хибридите имат предимство пред дизела само в градски условия при средна скорост 15 км/ч, при това за кратки разстояния. Ако трябва да изминаваш някакво разстояние с нормална скорост, например 20 км на ден (десет с нормална скорост и 10 с 15 км/ч) дизела е по-икономичен. Ако хибрида отиде на магистралата, разхода му рязко нараства... За разлика от дизеловите двигатели.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BG ( преди 15 години )
    Da be - hybrudite kato Prius, RX400/450 sa na 6-7litra/100...interesno hipopotama Q7W12TDI dali 6te se spre na 20litra/100km - ot skupata nafta!
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    - - - ( преди 15 години )
    Да може и така да е,но времето ще покаже!Засега тези измишльотини с комбинацията на ел. двигател с бензинов или дизелов е май само рекламен трик.И още прах в очите на екологичните организации.Защото няма голяма полза от такъв вид комбинации.Просто все още разработките на изцяло ел. двигатели не са развити за да може да се каже,че има нещо екологично,а кризата с петрола ги принуждава ( имам предвид автомобилните компании )да пускат такива хибриди.Но това става по принуда и доста набързо,някак си претупано,заради кризисните времена,които се струпаха,а не като естествен процес на развитие при двигателите,автомобилите и новите разработки по тях,както е било досега.Така,че от тази гледна точка времето ще покаже дали Audi са прави,че не се подлъгват по сегашната рекламна мода и не се хващат на хорото,а избират собствен начин да се справят със ситуацията.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Anonimen ( преди 15 години )
    Tolkova po-zle za audi...BMW i tyk gi izprevarvat, Merc su6to!