IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz с три изцяло нови модела

На автомобилното изложение в Детройт през януари, германската компания ще представи три нови екологични "BlueZero" концепции.

Mercedes-Benz с три изцяло нови модела
Те ще бъдат - напълно електрическа, хибридна и електрическа, комбиниранa с дизелов агрегат.



Първият концептуален автомобил, наречен BlueZero E-Cell, представлява компактен, градски,  хечбек, задвижван изцяло от електроенергия. Той ще се захранва от електромотор и литиево-йонни батерии, за зареждането на които ще са необходими 2 часа. С едно зареждане, градският,  "plug-in" автомобил ще изминава около 100км.

Вторият прототип на компанията е хибрида - BlueZero F-Cell concept. Той ще ползва електромотора на BlueZero E-Cell, който ще се захранва от познатите горивни клетки, в които се извършва химична реакция между водород и кислород, в резултат на която се получава химическата енергия, която се преобразува в електрическа енергия, задвижваща електромотора.



Третата концепция, наречена BlueZero E-Plus, ще се захранва от агрегат с вътрешно горене, зает от Smart ForTwo, комбиниран с интегрирани в задната част на автомобила, литиево-йонни батерии. Три цилиндровия турбо-дизелов двигател ще генерира енергия за задвижване на колелата, като същевременно ще запълва запаса на батериите. Този прототип, чиято технология е почти аналогична с тази на хибрида Chevrolet Volt, ще е способен да измине разстояние 6-пъти по-голямо от напълно електрическият - BlueZero E-Cell.

Разпространените в интернет пространството скици на екологичната BlueZero концепция не са сред най-изчерпателните, но са показателни за това как ще изглеждат, бъдещите А и B-клас на Mercedes-Benz, които трябва да видим още през 2010 година.
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    xxx ( преди 15 години )
    Monkata ave ti kvo razbirash ot koli e tes fernski tyxli Renault. Nestiga xhe emblemata im e kato na ***... Nemoga da otreka che ne sa kofti koli obache nemojesh da govorish taka za vodeshtite kompani v avtomobilostroenete shtoto Merdecdes i BMW sa mng mng mng po napred ot Renault po otnoshenie na mng raboti .
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Monkata ( преди 15 години )
    И Аз и Аааз да кажа: Най- великатакола по нашите земи е РЕНОТО! Тяима ИСТОРИЧЕСКИ КОРЕНИ тук -БУЛГАРРЕНО та дори и БУЛГАРАЛПИН -тогава когато в Германия са говорилина немски само с конете си ...пардон сVW-та си а Ауди още не е съществувалакато марка!Какво е мерцедес какво ебмв - *** МАРКИ!! ИСТИНАТА БРАТЯ ЕВ РЕНОТО,ДАЧИЯТА И БРАТСКИТЕ НАБЪЛГАРСКИЯТ НАРОД МАРКИ КАТО ЛАДА ИИЖ!! НА ОРУЖИЕ БРАТЯ - ДА СВАЛИМ ТОВАМУТРЕНСКО-НЕМСКО ИГО! НАШИЯТ ДЕВИЗЕ:ВСЕКИ БЪЛГАРИН С РЕНО/е може и Дачияако не му стигнат париците/!!!МЕРСИ!
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Е не ви ли писна вече? Дали е грозна или не тая кола, какво значение има? Никога няма да я видите в сериино производство. Производителите много често пускат концепции, които имат противоречива визия, но в случая Mercedes просто са си "натъпкали" технологиите за икономия в някакво купе.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Nai-inovativnata marka za koqto se se6tam e Lotus v minaloto de... A ima i suma primeri za inovacii pri Mercedes.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    дерФарер ( преди 15 години )
    Да делиш марките на иновативни и неиновативни е все едно да делиш цветовете на черни и бели - как пък я тегли чертата точно там?Да не говорим, че иновативността е свързана и с доставчици, които често са едни и същи, или поне технологично или финансово обвързани.Видимото различие на фирмите идва повече от различието на пазарите - например не може да твърдиш, че Тойота е по-иновативна от Пежо заради хибридите, защото тя действа на този пазар, а Пежо не. (демек сравняваме краставици с домати)
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    ДА, много е красив! Отпред прилича на плужак, пък отзад не се знае на какво. Ама естествено, че хората които го плюят, включително и АЗ сме слепи и не разбираме или пък сме надрусани и халюцинираме. Относно номер 12 - Сименс не ги ПОНИЖАВАЙ на нивото на Мерцедес. За тази марка явно нищо не знаеш, затова не пиши. Пък и Мерцедес работят повече с БОШ, докато БМВ работят съм Сименс. Тва друга тема. По темата - Това е грозно и ужасно. Ако е икономично - лошо няма. Скоро всички ще са икономични. Пък и нали знаете 4-те марки, които са иновативни? БМВ, Фолксваген, Тойота и Хонда. Много пъти е доказвано. Пък и от лични наблюдения откъм дефекти мога да го потвърдя. Ай със здраве и чакам да ме критикувате - няма да сте първите!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Male,male kolko nekompetentni mneniq iz4etoh...tva e edna oot nai-golemite kra4ki na germancite ot 5 godini na sam,a vie vednaga se razpliuhte =).Mnogo si e krasiv avtomobila daje...tva si e koncepciqta za gradski avtomobil.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GERMAN SUPLEX ( преди 15 години )
    Mercedes Benz&SIEMENS VDO shte sa badeshteto na hybridite i electricheskite avtomobili!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    xtrax ( преди 15 години )
    Браво! поредния изключително грозен продукт Магарцедес...Още веднъж поздрави хахаха
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Blago ( преди 15 години )
    това за китайския пазар ли ще е?Отвратително е.