IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Antara с предаване само към предните колела

Преди време съобщихме за появата на нова версия на модела Tiguan на VW, която е с предаване само към предните колела.

Opel Antara с предаване само към предните колела
Сега същото прави и Opel със своя модел Antara. Така наречения „soft-roader” се продава с това име в Европа, а в САЩ е известен като Saturn Vue. 

Отказването от системата за предаване на движението към четирите колела спестява от собственото тегло на автомобила, намалява загубите от триене и най-важно за купувачите, е с доста по-ниска цена. 


Opel Antara с предаване само към предните колела ще се предлага с турбодизеловия двигател на Opel тип common rail с обем 2.0 литра CDTI I; с максимална мощност 127 к.с. и с бензиновия двигател с обем 2.4 литра и максимална мощност 140 к.с. 

Цената на версията с предаване само към предните колела е с 2 000 евро по-ниска от тази на съответната версия 4х4. В Германия цената на бензиновата Antara FWD започва от 25 970 евро, а на дизеловата версия от 27 880 евро. 

По данните на Opel, Antara с дизелов двигател и предаване към предните колела има среден разход от 7.3 литра на 100 км и ускорение от място до 100 км/час за 11.5 секунди. Данните на бензиновата версия с предаване към предните колела са съответно разход 9.3 литра на 100 км и ускорение от 11.6 секунди.
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EKO ( преди 15 години )
    То и с 4х2 ще върви като 4х4.Дано е малко по ефтинджоз.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Определено не ми харесват подобен клас автомобили. Този си е баш градски, много по-компактен от "батковците" в този сегмент. В гамата на двигателите се усеща липсата на екстра кончета, ама това е друг въпрос.Антара не е направен, за да се кара в нивата или на ски пистата, то е ясно. На който не му харесва, просто да не си го купува. Не се изкарвайте по-разбирачи от инженерите в Дженерал мотърс, защото в крайна сметка не сте!
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ne e tolkova lo6a ideqta. Az naprimer haresvam tozi avtomobil, za6toto za Sofia e idealen. Ne e mnogo golqm, ne e skup, a e visok i tova e dobre kogato ima6 da preodolqva6 dupki i bordiuri.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 15 години )
    прав си "3", вече няма кола която да не я определят като спортна или да има ужким спортен дизайн-като че ли всички ще се сътезаваме по улиците.даже и въшките мазда2,ситроен с1,фиеста-и тем подобни, и те са спортни.къв спорт бе хора от 1,0 и 60 коня.автомобилните производители бълват ненужни продукти и класове, само и само да се пъчат че създават някаква нова ниша.като ниссан кашкай например-интересна, но не и спортна или практична.едно време като е имало голф и кадет само,да не би да са се тръшкали хората....та този опел е безмисленна работа без 4х4, ще го питам с тези килограми как ще се измъква от снега само с предно
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    това е само за тези по разбитите пътища, понякога там ти трябва нещо по-високо.. Но не е задължително да е 4х4
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    To ne, che i kato 4x4 moje da se nareche djip tova kombi. Samo ni zalivat s opredelenia, kato SUV, sporten i t.n. Vsushtnost samo ni lujat, a nyakoi se kefyat, che karat "djipove" i "sportni koli" :):) Razbirachi sa
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Skoro shte gi pusnat i s dvigateli ot Lada s 5000 evro po-malko. Tova sa versii za hora deto iskat da izglejdat prestijni otvun, no otdolu nosyat skusani gashti :)
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    За 2 000 евро и айде от джипа го направиха на обикновен пътен автомобил. И защо?