IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Италианското Scirocco R

VW представи Scirocco R в чест на автосалон Болоня 2008.

Италианското Scirocco R


На щанда на компанията на тазгодишния автосалон Bologna 2008 най-силно впечатления направи горещият прототип, наречен Scirocco Studie R.



Спортистът е боядисан в бяло, като едното му огледало е зелено, а другото червено. Това цветово решение не е случайно. Така боядисаният Scirocco Studie R носи цветовете на италианският трикольор, a в чест на автосалона е поставен надпис "Bologna 08".



Studie R е екипиран с мускулест bodykit, включващ нова предна броня с три големи отвора за охлаждане на спирачките и двигателя, задна броня с вграден дифузер, голям заден спойлер, странични прагове и 19-инчови джанти.



Интериорът на италианската версия на Scirocco също е решен в черно и бяло. Цветовете в купето, контрастират идеално с карбоновите елементи по таблото и алуминиевите педали. Спортните седалки Recaro с карбонова основа, скоростният лост и воланът са обшити в червено и зелено и идеално допълват екстериора на автомобила.



Studie R е изграден на базата на победителите в състезанието „24-те часа на Нюрбургринг” -  Scirocco GT24, като се захранва от същия двулитров агрегат. Той е 2.0 TSI, но доставя 262 конски сили, докато състезателната версия разполага с 320 к.с. Scirocco Studie R ускорява от място до 100 км/ч за около 6 секунди. Задвижването се предава към предните колела чрез шестстепенна скоростната кутия с два съединителя (DSG).



Горещия Scirocco Studie R се очаква да бъде на пазара през 2010 година, като цената му ще бъде около 60 000 лева.
0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BOBI_VW GTI ( преди 15 години )
    kolata e super kupeto e hubavo dvigatelqsa6to e dobar.4estno ako imahpari bih si q kupil
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    XX ( преди 15 години )
    не бих казал че 262 коня са прекалено голямо натоварване- има къде къде по-мощни коли с предно предаване и не им пречи, а и факта, че е направено от ИНЖИНЕР значи, че няма проблеми... а за колегата с джантите- хората неслучайно са сложили такива джанти- дисковете като гледам от снимката няма да позволят да се постави по-малка джанта...колата е супер красива- само да не беше тая *** с огледалата ...
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Да, 262 коня са прекалено голямо натоварване за предната ос, но все пак това не е френска кола да се счупи :) Времето ще покаже де :)
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Jalko, che nyama versia s 4x4, kato Golf R32. Che s tova predno ne me kefi mnogo. Stava za guzaria, no razbirachite znayat kakvo imam predvid.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Mihal4o ( преди 15 години )
    Браво.Това вече ми харесва,и аз с кеф бих го шофирал.
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    С тоя прекрасен боди-кит бих го подкарал с кеф! Не, че иначе е зле. Само дето с тия 19" джанти ще ми се счупят бъбреците по нашите смотани пътища. Бих му сложил най-малките възможни - 17" или дори 16" :)