IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Появи се серийната версия на Ford Focus RS

Появиха се първите официални снимки на новия Ford Focus RS (серийна версия).

Появи се серийната версия на Ford Focus RS
Снимките показват автомобил в тъмно син цвят (Indianapolis Blue), което е доста по-добро решение от крещящо зеленото, в което беше представена концепцията. 


Все пак серийната версия ще се предлага и в зелено (Performance Green) и в бяло (Frost White). Иначе други големи разлики с концепцията няма. Цветовете на интериора ще бъдат съобразени с тези на каросерията и ще имат вариант в синьо и зелено. Като екстра ще може да се поръча и кожен салон изцяло в черно. 


Да напомним, че двигателят на новия Ford Focus RS е с пет цилиндъра, турбобензин с обем 2.5 литра, мощност 300 к.с. (221 kW) и максимален въртящ момент 410Nm. Максималната му скорост давана от производителя е 264 км/час. В спринтът от място до 100 км/час RS се справя за 5.9 секунди. 

Автомобилът има специален диференциал с ограничено приплъзване Quaife. Окачването на предните колела е изцяло ново, означено като RevoKnuckle. С него Focus RS, който е с предаване само към предните колела, ставал равностоен на подобни автомобили но с предаване 4х4, според инженерите на Ford. 


Преработена е и спирачната система, като спирачните дискове отпред имат размер 336 мм, а отзад 300 мм. Джантите са 19 инчови, а гумите са с размер 235/35. Следата на RS е с 40 мм по-широка от тази на Focus ST
0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    HeHo ( преди 15 години )
    Kolite s predno ne mogat da sa sportni...???Shtone razrovite za ShevyLacetti,shampion nqkolko p1ti na Touring cars, a e dosta po-golqm ot Focus i se opravq samo s umen Diferencial!
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    N13. ти си най-умния човек който форд така и не срещнаха за да си оправят проблемите с колите си. Ако те бяха взели да им обясниш ей това дето нас ни го обясни щяха да прозрят това за което никога не са се сетили. Евата бате ти си човеко карач. Онези инжинери там ясък и за ученето и за опита дето го трупат като не могат така просиочко да си обяснат нещата. Само се чудя що става така че накрая резултатите са в полза на "неудачниците" от форд. И ако това което го правят е кофти автомобил дано все по-кофти автомобили да правят и да радват такива като мен които не усещат сцеплението като са на задно и затова карат с предно.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Прочетох само едно смислено мнение.Момчета, този автомобил е проектиран от екипа, който стои зад Focus WRC, който от години е натиснал прехваленото ви Subaru в калта на състезателните отсечки.За сцеплението се грижи диференциал Quaife подобен на рали автомобилите. Предното окачване е със система RevoKnuckle, чиято цел е да се възполва максимално от LSD диференциала.Сигурен съм, че Focus RS ще е откачено добър автомобил, засрамващ многократно по-скъпи псевдо спортисти. Всичките му RS предшественици са били точно такива.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Прочетох само едно смислено мнение.Момчета, този автомобил е проектиран от екипа, който стои зад Focus WRC, който от години е натиснал прехваленото ви Subaru в калта на състезателните отсечки.За сцеплението се грижи диференциал Quaife подобен на рали автомобилите. Предното окачване е със система RevoKnuckle, чиято цел е да се възполва максимално от LSD диференциала.Сигурен съм, че Focus RS ще е откачено добър автомобил, засрамващ многократно по-скъпи псевдо спортисти. Всичките му RS предшественици са били точно такива.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    M3 ( преди 15 години )
    I to4no tova suotno6enie 40/60 audi go vzeha ot Xdrive na BMW - ot 2000g. e taka pri nego. Audi dobre se y4at ot BMW, dano i obratnia proces e taka - X drive pri mo6tnite i M-modelite na BMW!
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Колко много "компетентни" мнения!! Направо се чудя какво правите тука, а не работите като инженери в някой рали отбор?!!
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    alfonso ( преди 15 години )
    abe molq vi se be, kvi sa tiq gluposti da govorite za iprezza wrx sti, tq e etaji nad toq ford
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    alfonso ( преди 15 години )
    to4no zaradi tova naso4vane kolite na audi imat maksimalno sceplenie, osobeno po-novite, za6toto razpredelenieto na powera e 40% otpred kym 60% otzad i taka e po-lesno da vleze6 i izleze6 ot zavoi s maximalna skorost
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    Injenerite na ford da dyhat sypata s tova predno predavane - edna Impreza4x4 6te go izdyha kato ni6to..!
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Firmite ne pravyat kolite s predno predavane zashtoto imat takiva traditzii, a zashtoto im e po-evtino i zashtoto na baba Tzona, shte i e po-lesno da predvidi koga gubi stzeplenie. Istinskite karachi ne biha si kupili tazi "begachka". Prednite gumi sa , za da nasochvat kolata, ne da ya dvijat i da se chudyat kak da ya nasochat i nakude. Tova, che tupatzite ot Ford nyamat smelost da izkarat edin istinski RWD ili 4x4 avtomobil si e tehen problem. Momcheta Ford Evropa sprya da pravi hubavi koli, otkakto mina ot Sierra na Mondeo(s gadno predno). Jalko