Най-важното подобрение при спортния автомобил е свързано с произведения ръчно V6 двигател би-турбо, с обем 3.8 литра, чиято мощност е увеличена с 5 к.с. благодарение на фина настройка на електрониката. Така мощността на Nissan GT-R вече е 485 к.с., а максималният въртящ момент е без промяна - 588Nm.
Промените в двигателя са довели и до малко подобрение на разхода. Според Nissan, средния разход според японските стандарти на измерване е 8.2 литра на 100 км. вместо досегашните 8.3 литра на 100 км.
Друга промяна е свързана с обема на резервоара, който вече е 74 литра вместо досегашните 71 литра. Променено е и окачването, сменени са пружините, гумите вече са на Dunlop - SP Sport 600 DSST. Според съобщението на Nissan, тези гуми са разработени специално за GT-R и са използвани при атаката на рекорда за време на обиколка на пистата Нюрбургринг, където суперавтомобилът на Nissan постигна впечатляващите 7 минути и 29 секунди.
Летите джанти за модел 2009 на GT-R са със седем спици, цвят Gun Metal grey, на фирмата Rays. При версия Black Edition джантите ще бъдат същите но в черен цвят. Наред с това новият модел 2009 ще се предлага и в нов цвят на каросерията перлено бяло, наречен Storm, който ще замени досегашното перлено бяло, което имаше малко по-тъмни нюанси.
И което не е маловажно, Nissan повиши цената на GT-R модел 2009 с около 4%. В Европа базисната версия на супер спортния автомобил е около 66 000 евро. Първите обновени версии на Nissan GT-R ще се продават на Стария континент от април 2009 г.
Поръчките в Европа за автомобила досега са 2 500, като са приети с доставки до началото на 2010 г. Новите поръчки вече се приемат с доставка в средата на 2010 г.