Агенция Reuters съобщава, че акцията се радва на голям успех. Според представител на Cardoen, посетителите на дилърските центрове на фирмата са се увеличили през последните дни десет пъти.
„Хората идват да се запознаят с нашите предложения, при това посетителите не са само от Белгия, а от цяла Европа”, казва търговският директор на Cardoen Иво Вилемс (Ivo Willems). Според него акцията дава невероятни резултати в условият на криза и автомобилите се продават отлично.
Вилемс пояснява, че фирмата му не губи от подобна акция, напротив печалбите им са доста добри. Като един от най-големите дистрибутори в Белгия, от Cardoens получават автомобилите от производителите с доста големи намаления на цените, особено в условията на криза и замрели продажби в Европа. Това им дава възможност да продават колите „две за цената на една”.
Като цяло през ноември в Белгия продажбите на автомобили са паднали с близо 17%, в Испания с 50%, в цяла Европа с 25%.