IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Insignia стана „Кола на годината 2009” в Европа

Opel Insignia спечели наградата за „Европейска кола на годината 2009”.

Opel Insignia стана „Кола на годината 2009” в Европа
Преди да станат ясни крайните резултати, прогнозите клоняха за победа на Ford Fiesta. Това можеше да се случи реално, защото в крайното класиране Opel Insignia е само с една точка пред Ford Fiesta. Наградата се дава след гласуване на 59 европейски автомобилни журналисти от 23 страни. 


Първото място на Insignia бе подсигурено с 321 точки, като Fiesta е втора с 320 точки. VW Golf остана трети между крайните седем финалисти с 223 гочки. 


Главният редактор на списание Autocar Стив Кропли (Steve Cropley), съобщи резултатите в качеството си на вицепрезидент на журито по избирането на „Кола на годината” 2009. “Insignia и Fiesta са две брилянтни коли. Утеха за второто място на Ford е силната подкрепа за техния автомобил” казва Кропли. 


Ожесточената надпревара за наградата през 2009 г. се илюстрира и от факта, че Insignia печели максималния брой гласове от 20 членове на журито, а Fiesta от 19. Като цяло поражението на Fiesta е доста разочароващо за Ford, защото през 2001 г. по същия начин Mondeo загуби само с една точка от Alfa Romeo 147. 

През 2009 г. четвърти остава Citroen C5 (198 точки), пета е Alfa Romeo MiTo (148 точки), шеста е Skoda Superb (144 точки) и седми Renault Megane (121 точки). 

Наградата за „Кола на годината 2009” ще бъде връчена на GM и Opel Insignia на специална церемония през януари 2009 г. 
В анкетата на Automedia.bg за „Кола на годината 2009”, читателите са поставили на първо място Golf VI, на второ място е класиран Opel Insignia, а на трeто Alfa Romeo MiTo.
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Belmondo ( преди 15 години )
    Стига сте хвалили другите марки. Опел си е опел. Затаете дъх и се вслушайте внимателно в тишината. Ще чуете само шума от гниенето на Опелите.И за да не се ядосвате ви предлагам да идете на почивка с някоя туристическа агенция. Като Вива Турс например ( ***.vivatours-bg.com )=.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    мистери ( преди 15 години )
    Абе то и Форд МОНДЕО беше кола на годината ама после като почнаха да я карат НЕМАШЕ ТАКЪВ ***!!!!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    caruzu ( преди 15 години )
    До всички изказващи мнение тук Много а много внимателно проучете кога опел пуска в серийно производство инсигниа и ще разберете за какъв *** става дума,Изрично удсловие е колата която участва в конкурса да се продава поне в пет страни поне от 6 месеца.ВСИЧКИ АМА ВСИЧКИ КОЛИ КОИТО СЕ ТЕСТВАТ ОТ НАИ ГОЛЕМИТЕ ЕВРОПЕИСКИ ИЗДАНИЯ СА ОТ ТАКА НАРЕЧЕНАТА ПРЕДСЕРИИНА ПАРТИДА. и АКО НЕ СЕ ЛЪЖА ОФИЦИАЛНОТО ПРЕДСАВЯНЕ НА иНСИГНИЯ БЕШЕ ПРЕЗ КЪСНОТО ЛЯТО НА АВТОСАЛОНА В ЛОНДОН.А РЕАЛНОТО ПРОИЗВОДСТВО СТАРТИРА В КЪСНАТА ЕСЕН, Е ЗА КАКВА КОЛА НА ГОДИНАТА ГОВОРИМ.P.S. Инсигния може наистина да е добра кола ама за следващата година.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    manntraxx ( преди 15 години )
    Честито :]Радвам се, че Опел спечели, понеже съм фен на марката. Въпреки че мислех, че ще спечели нещо по-малко.Дано се измъкнат от кризата и продължат да ни радват с хубави коли :)
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    upor ( преди 15 години )
    Опелчето и според мен е най-доброто от тези 3-те финалиста. Стига сте пяли за отдавна забравени минуси на тази марка - след като излязоха новите поколения на Опел - проблемът с рьждата е решен. Това че тук повечето не можем да си позволим кола след 2005-6 година - не значи, че хората не са я развили и подобрили. Огромен плюс на Опел е и стандартното оборудване - на т.нар. "народен" Голф му броят даже ел. огледалата за екстра - какво му е "народното" в това? Колкото до фалитите - ще видим в условията на криза дали така добре ще вървят възхваляваните, но и адски скъпи BMW, AUDI, MERCEDES.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Единствиния котор със задраскана емблема кръгла нула. ГРЕШКА ЧОВЕШКА???
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Az sym karal sy6to kola na godinata - 1965g. fiat 124 ili po-izvesta u nas kato Jiguli ot bratskia syvetski syiuz.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    opel4ever ( преди 15 години )
    Браво!заслужено стана кола на годината...добре 4е не избраха тоя курник голфато на ни6то не блъска
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Карал съм кола на годината - Фиат Брава - кола на годината за 1995 година, моята закупена като нова през 1997 г. - и от тогава тази класация не я взимам насериозно.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Явно журналистите са по-добре запознати от хората тук, за да гласуват така. Не може да се плюе по нещо което още не си виждал. За мен и Опел и Форд са направили голяма крачка напред поне в дизайна. Не виждам защо ще отличават Голфа като няма кой знае каква разлика от предшественика си. Явно не искат да рискуват с по-голяма промяна от така досадният вече дизайн.