IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Идва GT-R LM Edition - най-екстремният Nissan GT-R

Ако сте очаквали, че най-екстремната версия на Nissan GT-R ще бъде V-Spec, която ще се появи скоро, вие сте се лъгали.

Идва GT-R LM Edition - най-екстремният Nissan GT-R
Най-силната версия на японската „Godzilla” ще бъде версията Le Mans Edition, която ще видим като GT-R R35


Японското автомобилно списание Best Car е получило информация от фирмата, че заедно с разработката на състезателната кола за сериите Le Mans, Nissan ще разработва и версия на автомобила за движение по обществените пътища. Тя ще бъде наречена LM Edition и ще бъде произведена в много къса серия. 

Това няма да бъде първата серия LM на Nissan. В края на 90-те години фирмата произведе къса серия от Skyline GT-R R33 наречена „LM Limited". Този автомобил се предлагаше само в син цвят и беше произведен за да отбележи участието на Skyline в 24-те часа на Le Mans. 


Макар официалната информация за новия GT-R LM Edition да е все още много оскъдна, според списанието автомобилът ще бъде с модифицирана версия на би- турбодвигателя V6 от стандартния модел, (с обем 3.8 литра и мощност 480 к.с.). Промените по него обаче, ще подсигурят мощност надхвърляща 600 к.с. твърди списанието. 

Ако това е така, можем само да си представяме как ще изглежда LM Edition, след като стандартният GT-R е един от най-екстремните серийни автомобили на пазара сега. 

Разбира се GT-R LM Edition ще има редица подобрения наред с тези по двигателя. Нова и по-ефективна спирачна система с по-големи спирачни дискове, ново окачване, променена скоростна кутия, аеродинамични допълнения по каросерията, нови лети джанти и др.
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Andrew ( преди 15 години )
    Приятел , тожа е колата и действително може да се направи компромис дори и с 350z или 370z ... но наистина няма какво да бутне GT-R R35 . Поршета , Мазератита няма значение всички дишат прахта и гледат прекрасната задница на Нисана!!!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    SilverBot ( преди 15 години )
    Е, те, тва е колата за мен. Може компромис да направя за R34 или RX-7, oт мен да мине. Жалко, че хората не знаят какво да карат. Поршета, Ферарита, Мерцедеси... Може да са добри, обаче нямат индивидуалност вече.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    real R ( преди 15 години )
    Не прехвърляйте темата от GT-R R35 на дизелите на Ауди,VW или BMW .Тук става въпрос за това че GT-R е кола която няма да струва колкото F430 скудерия или като карера гт преработена от Гембала , а цялата и същност е супер кола в японски стил на ниска цена с много високо качество и повече технологии от цяло Токио.Порше плюят защото ги е страх че правят не достатъчно добри коли . Защо не си карате голфовете и не си траете . Така и така няма да се качите в колата която мечтаете .А ако тя е порше , то няма смисъл .Това е за *** които само това знаят или само това са чували . От сърце ви пожелавам да се видиме като ми пристигне GT-R чето да се запознаеме и да ви повозя и да видите японската суперкола .
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    real ( преди 15 години )
    Не прехвърляйте темата от GT-R R35 на дизелите на Ауди,VW или BMW .Тук става въпрос за това че GT-R е кола която няма да струва колкото F430 скудерия или като карера гт преработена от Гембала , а цялата и същност е супер кола в японски стил на ниска цена с много високо качество и повече технологии от цяло Токио.Порше плюят защото ги е страх че правят не достатъчно добри коли . Защо не си карате голфовете и не си траете . Така и така няма да се качите в колата която мечтаете .А ако тя е порше , то няма смисъл .Това е за *** които само това знаят или само това са чували . От сърце ви пожелавам да се видиме като ми пристигне GT-R чето да се запознаеме и да ви повозя и да видите японската суперкола .
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    1 ( преди 15 години )
    Pyrvo vij na BMW 123d,sys 2 litrov dizelov dvigatel koiyo vadi 204 konq ...i posle govori.. razbira4 !!!
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Pyrvo vij na BMW 123d,sys 2 litrov dizelov dvigatel koiyo vadi 204 konq ...i posle govori.. razbira4 !!!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    разбирател ( преди 15 години )
    А, и щях да забравя.Какъв дизел при Порше, какви пет лева.Ако имаш предвид номер 8, Кайена, той и сега се произвежда на една платформа с Ауди Кю 7 и Туарега.Иначе, ако не ти е ясно, Порше са на боксер, мноооого отдавна и дизела, за който си мислиш, че сънуват, въобще ни ги интересува.Просто не е част от имиджа им.Все едно Ферари да искат да правят дизел.Ама, има ли смисъл да обяснявам? Чети, образовай се и чак тогава поствай
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    разбирател ( преди 15 години )
    Абе, като написах, че е похвално това дето Нисан правят, прочете ли го някой? Не. Просто пак започнахте да джафкате глупости от сорта, че Вейрона, Порше Джи Ти, Кьонигсее и Макларъна, видите ли се обезценявали веднага след покупката.Ето това се опитвах да ви обясня.Не се обезценяват, а стават инвестиция.А Нисанчето се обезценява, нищо лошо в това, просто става въпрос за различни категории коли и когато се пише, че Порше ще гълта прахта от японеца, ето тогава е глупово, смешно и тъпо.Щото не е вярно, меко казано. А, това дали мога да си позволя дори и този Нисан, естествено, че не мога.Но, това не означава, че нямам право на мнение или какво, вие карате коли за по сто хиляди евро минимум, така ли?
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Senna ( преди 15 години )
    Да,Порше мислят по върпоса,защото натиска на кризата расте,всеки иска много за малко,пари! Никой не иска да вади много пари за кола която след като напусне магазина вече е с 10% по ниска стойност!А й има много продукти на паазара достойни на сегашните които висят на стари лаври (като Мерцедес например).Да не говорим за 1 година след това колко е обезценката на една кола!Порше се опитват всячески да купят акциите на Ауди,за да се доберат до техните дизелови агрегати които сега нямат аналог,колкото до БМВ да се напъват с техните нови немогат да ги стигнат! Едва ли има 2.0 команрейл двигател 180 коня дизел с тези показатели и дава среден разход 5 литра!!!Така, че от кризата може само да спечелим, засега производителите мълчат и не казват нищо около цените на своите продукти,но съм сигурен,че ако така продължат да стоят нещата в световен мащаб,то цените ще паднат с поне 10% дори и повече,а маржовете на печалбите на дилърите ще станат смешни,нещо което се случи в компютърният бранш преди 6-7 години!Е както казват руснаците: Ще поживеем и ще видим ;)
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Senna ( преди 15 години )
    Да,Порше мислят по върпоса,защото натиска на кризата расте,всеки иска много за малко,пари! Никой не иска да вади много пари за кола която след като напусне магазина вече е с 10% по ниска стойност!А й има много продукти на паазара достойни на сегашните които висят на стари лаври (като Мерцедес например).Да не говорим за 1 година след това колко е обезценката на една кола!Порше се опитват всячески да купят акциите на Ауди,за да се доберат до техните дизелови агрегати които сега нямат аналог,колкото до БМВ да се напъват с техните нови немогат да ги стигнат! Едва ли има 2.0 команрейл двигател 180 коня дизел с тези показатели и дава среден разход 5 литра!!!Така, че от кризата може само да спечелим, засега производителите мълчат и не казват нищо около цените на своите продукти,но съм сигурен,че ако така продължат да стоят нещата в световен мащаб,то цените ще паднат с поне 10% дори и повече,а маржовете на печалбите на дилърите ще станат смешни,нещо което се случи в компютърният бранш преди 6-7 години!Е както казват руснаците: Ще поживеем и ще видим ;)