IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Готви се фейслифт за Mercedes-Benz CL

Сегашното поколение C216 на Mercedes-Benz CL е сравнително от скоро на пазара.

Готви се фейслифт за Mercedes-Benz CL
Моделът беше представен към края на 2006, а на доста световни пазари дори в началото на 2007. Въпреки това стана ясно, че в Mercedes работят усилено върху тестове на модернизирана версия. 

Прототип беше сниман по време на такива тестове, но все още не може да се направи заключение доколко сериозни ще бъдат промените в автомобила. 


Тестваният автомобил има нови фарове, като мигачите са преместени в горния външен край. Появили са се и диодни светлини за дневно каране в основата на фара. 

В задната част на колата се вижда маскировка около капака на багажника. Задните светлини и накрайника на ауспуха изглеждат без промяна. 


Mercedes вероятно няма да промени нищо и по двигателя в тази първа модернизация в началото на жизнения цикъл на модела. Това означава, че сегашните CL500/550, CL600, CL63 и CL65 ще останат без промяна в моделния ред на CL. 

Вероятно ще има промени подобряващи равнището на вредни емисии при по-силните двигатели, нещо върху което Mercedes непрекъснато работи. 

Седанът на S-Class (на чиято база е създаден и CL), също е подготвян за модернизиране. Промените и при луксозния седан обаче ще бъдат относително малко, като се знае, че ще има лека промяна във формата на решетката и броните. При модернизираната S-Клас също се подготвят нови фарове.
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Митьо ( преди 16 години )
    Комън рейла го измисля Бош и Алфа 156 е първия модел с такова нововъведение...
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 16 години )
    Nz koi e tap i koi e *** no si li4i 4e ti qvno pozlva6 i-net ot mnogo skoro .Sistemata na tozi forum dopuska pisane i na angliski i na balgarski.V data.bg moje priemrno samo na balgarski da se pi6e v foruma im,v treti forum moje pak da ima samo anglsiki vazmojnost da se pi6e .Tova si go re6avat i pravqt horata na koito e saita .Az ne sam vidql nqkoi ot moderatorite da izka ida se moli za ne6to, te 6tom ne se zanimavat da tirqt postovete na prostaci kato teb deto samo balvat obidi i gluposti bez da kazvat ni6to umno, qvno ne gi interesuva kakvi komentari se puskat i na kakva azbuka ili ezik.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    .... ( преди 16 години )
    stariq izglejda dale4e po dobre
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    хе хе хе bsdi стига си повтарял като папагал какво съм ти писал ами си напъти тъпата глава да измислиш нещо. Това ,че баща ти е *** не значи ,че и на другите хора са бащите им такива. Освен това 100 пъти *** умоляват да се пиши на кирилица ама тъпата ти глава явно е пропуснала тези текстове. Е все пак бяха писани за хора а не за животни като теб. И си поразмърдай гладкото мозъче преди да повтаряш чужди реплики ,крайно време е да си измислиш свои. ха ха ха колко си *** системата не давала грешки!!! Каква система ве ? Ти от кой филм изкочи бе селооо ха ха ха ооо тъпота...
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 16 години )
    Parvo *** e ba6ta ti ,votro nikade ne pi6e 4e trq da se izpzova kirilica a 6tom samata programa go dopsuka i ne dava gre6ka zna4i moje taka ,4e 6tom ne si *** na saita ne se obadjai i si sedi pri maimunite.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    badi тука се пише на Български а не на маймуница! И без да пишеш на маймуница разбрахме ,че си ***. така ,че ограничавай се само в домът си при другите маймуни да си пишете по този начин.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Двойния съединител все още е само във Фолксваген от тази година Порше го вкарват. и то без никакви промени а директно DSG слагат. Всички останали тепърва ще го въвеждат. Но си е откритие на Фолксваген. Като за основа послужи Мултитроника на Ауди с осем диска играещи ролята на съединител. Това прави превключването на предавките неуловимо за пътниците в купето.А иначе действително Мерцедес си копират от Ауди фара. И аз мисля ,че БМВ също рано или късно ще преклонят глава и ще почнат да слагат дневни лед светлини като Ауди. Автомобилостроенето е развиваща се технология и всяка фирма иска да предложи на клиентите си най-доброто. Особенно в тоя клас Ауди ,БМВ и Мерцедес. Така ,че нищо лошо няма в това. Ако БМВ открият как да сложат крила и да литнат мислите ли ,че и другите марки няма да сложат?
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Технологията за разпределение на въртящия момент между задните колела е измислена от Хонда преди 2 години и я има в модела Ледженд както в в Акура. Казва се Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD). А за двойния съединител: има го в Ауди, Мерцедес, Порше, VW, Митсубиши Ево 10...и доста други :-)
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    ABS-a го слагат първо на СААБ. Стига с тия Мерцедес... Серийно - ДА, ама иначе СААБ първи го предлагат като екстра. А комънрейла кой го измисли, че нещо не е описан? Хайде сега напишете коя марка автомобил има най-много заслуги и тя е добра, така ли? Ами не знам Порше какво са измислил, ама бих ви пожелал всичките да имате пари за едно, пък нека не са измислили кой знае какво - ахахахахаха
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Z ( преди 16 години )
    xax i s nqkakvi farove li da se gordeqt Audi.Ako iskat da im dadat nagrada "Zlaten Far".Mercedes kolkoto sa napravili Audi imat da me4taqt,samo s edno quatro tam ot pantiveka se hvalqt.I ne sam vidql na kolite ot drugi marki da im pi6e "quattro".Edi koq marka si ima 4motion,4matic,xDrive i ....Da vidim pyk koga audi 6te kopnat tehnologiqta na BMW za razpredelqne mo6nosta mejdu zadnite kolela.Za avtomati4nata skorostna kutiq s dvoen syedinitel ne sym siguren dali drugi marki imat(znam samo za BMW)