При версия Spider обаче са се появили допълнителни отвори за въздух непосредствено зад седалките, както и предпазна алуминиева рамка. Мястото на отвора на резервоара е изместено, поради липсващата задна колонка при кабриолета.
Промени има и в шасито, което е приспособено за откритата версия. Базисният модел ще запази двигателя познат от купето - V8 с обем 4.2 литра и мощност 420 к.с. При по-силната версия вероятно ще бъде взет двигателя на спортния седан Audi S6 и S8, който е V10 с обем 5.2 литра.
За топ-версията на откритото Audi R8 RS, разбира се, е запазен V10 би-турбо с обем 5.0 литра от RS6. Разликата между него и стандартния модел с двигател V8 няма да бъде просто в конските сили. Ще има промени и в шасито, което трябва да поеме по-високата мощност, окачването ще бъде ново и по-стегнато, промени ще има в спирачната система и кормилната система.
Предполага се, че „хванатия” автомобил е именно топ-версията RS на новия кабриолет R8. За това говорят накрайниците на ауспуха и дифузьорите, които са като при други модели на Audi с двигател V10, както и новият дизайн на решетката.