IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Тойота Авенсис/Toyota Avensis

+ изключителна надеждност, добър комфорт, високо ниво на сигурност, много пространство, яки мотори, нисък разход- при каране в рисковата зона склонност към прекомерна реакция на волана

Тойота Авенсис/Toyota Avensis
 История на модела
1/98 Представяне на модела. Три версии на каросерията: хечбек с пет врати, сед с четири врати и комби. Мотори: 1.6 литров с 110 к.с., 1.8 литров с 110 к.с., 2.0 литров с 128 к.с., 2.0 TD турбодизел с 90 к.с.7/99 1.8 литровият мотор вече с 129 к.с.
11/99 2.0 D-4D комън-рейл дизел с директно впръскване с 110 к.с. сменя 2.0 TD9/00 Нов 2.0 бензинов мотор с директно впръскване и 150 к.с., освен това подобрения в 1.6 литровия мотор с 110 к.с.8/01 Нова просторна версия Версо, вече на базата на следващия модел3/02 Смяна на модела при лимузината и комбито8/03 Всички мотори изпълняват еконормата Евро 410/03 2.0 D-CAT дизел с 115 к.с. и филтър за твърдите частициНаследникът на Карина също демонстрира онова, което Тойота разбира под "надеждност". Който взема решение каква кола ще кара на базата на статистиките на авариите не може да подмине Авенсис. Във всички дисциплини Авенсис продължава традицията на супернадеждния си предшественик.При моторите има избор от пет бензинови агрегата. До средата на 99 г. мощността и на двата мотора 1.6 и 1.8 беше 110 к.с. Разходите и при двата са еднакви, така че защо не по-големият? При по-новите екземпляри един модерен дизелов агрегат фокусира интереса - D-4D. Той впечатлява с голямата си мощност и липсата на списък с недостатъци. Още първото сядане зад волана обещава солидност. Интериорът издава родниските връзки с луксозната дъщерна компания на Тойота - Лексъс. Материалите по арматурното табло изглеждат висококачествени, въпреки типично японското стандартно сиво. Седалките са отлични, осигурявайки необходимата опора на гърба. Отзад има достатъчно пространство, макар че облегалките за главите са като за човек, висок само около 1.60 м.Серийното оборудване на Авенсис е богато, включва и дистанционно управление на централното заключване. От версия Linea Sol нагоре има автоматичен климатик и дори задните прозорци са електрически. Авенсис се предлагаше в три варианта на каросерията - класическия седан, хечбек с пет врати и комби. Обемът на багажника е голям и в трите, но комбито има нисък кант, който позволява лесното товарене на по-тежки багажи. Пакетът за сигурност е внушителен - ABS и четири еърбега са серийни, а от версия Linea Sol нагоре има и въздушни възглавници за главите. ESP няма дори срещу доплащане, но и без него Авенсис се движи безпроблемно и сигурно. Автомобилът следва много чисто правата линия, страничният вятър влияе минимално върху траекторията, завоите се изписват по начина, по който бъдат зададени от прецизния волан. Далеч отвъд границите на риска автомобилът започва да поднася с предните колела, но спирачката го овладява лесно. Авенсис на старо струва колкото германските си конкуренти, един преглед в сервиза си заслужава, въпреки пословичната надеждност. Голяма звезда е представеният в края на 99 г. D-4D комън-рейл дизел, който дърпа много по-мощно от бензиновите мотори. Най-често срещани повреди
Мотор: дефектна гарнитура на главата на 1.6 литровия мотор (до 99 г.), иначе в редки случаи повреди, предизвикани от ангренажния ремъкЗадвижване: съединителят издава шумовеСпирачки: шумове при натискане на спирачката, износени дисковеКаросерия: тракане от вратите, дефектни уплътнения на вратите, шумове от седалките, износена тапицерия 
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Pedronus ( преди 1 година )
    Когда я впервые наткнулся на челябинский новостной сайт mir74.ru, я был мгновенно захвачен. Это был глоток свежего воздуха иметь под рукой простой в использовании и полный источник местных новостей и информации. После открытия mir74.ru я стал более информированным о текущих событиях в моем городе, всегда в глоксе местных новостей и нашел надежный источник развлечений и досуга в своем районе. Mir74.ru помог мне быть более информированным о текущих событиях в мое
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    иванов ( преди 10 години )
    нещо датчикли дае направил проблем
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    иванов ( преди 10 години )
    от 20 дни имам тойота авенсис 2003 г 2000 к0бика 116 коня колата си палеше и варвеше след движение из града спях за 30 минути и на едно заведение на излизане неможа да запали а е лято и е топла отидох на преставителство на тойота на диагностика казаха ми че показвало на компютара че едната дюза не работи свалихмеги с моя маистор и сеоказаха чеси работят нормално привартене на двигателя по простия стар начин с сложихме и нови свеши помпата си работи сега прикадява преди дайе и не прикадяваше
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Mister X ( преди 10 години )
    И аз потвърждавам посочените неща в + секцията, колата си струва парите , дори и на старо. Карам Авенсис произведен 2002 г , 1.8 vvt-i 129hp , 4 години от както съм я взел, нямам никакви сериозни проблеми , сменям само консумативи и това е. Обмислям след време ако се опарича да си взема отново Авенсис дори нова и то бензинова да си нямам ядове.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    avensisaBG ( преди 12 години )
    kolata e super makar i 10 godi6na e na nivo ima mo6nost ima ekstri bezopasana e pyk i vidat i sy6to e strahoten samo nqkoj moje li da mi kaje kakvo da naprawq za6toto stenata na prednite miga4i izglejda napukana i ne e mnogo gotino
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    KOKO ( преди 13 години )
    някой знаели какъв е проблемам:При топъл двигател не може да запали.колата е авенсис 2002г.д4д
  • #13
    14 rate up comment 0 rate down comment
    cybersource ( преди 14 години )
    dobra e kolata , v suotnoshenie cena kachestvo nqma ravna :), uspeh
  • #12
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Gicho ( преди 14 години )
    Пак се включвам - за съжаление на авензиса също конструктивно не може да пуска топло от централните дюзи (тези на борд компа / радиото). Единственото решение да стоят затворени през есенно-зимния сезон. Дано успее да стопли купето и без тяхна помощ (както няма духалки за задните седалки, може и да е проблем за пътниците отзад).
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Gicho ( преди 14 години )
    До slavi: Колега, и при мен духа все студено, ама само от централните дюзи над радиото е така - от страничните си духа топло. Навремето Опел Корса А беше така - централните дюзи не бяха към парното (конструктивно). Дано не е така при нашите авензиси. Ще търся информация в нета, и на http://toyotabg.net
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    slavi ( преди 14 години )
    някой знае ли откъде идва проблема:климатика работи перфектно,но тези дни разбрах,че нямам парно?Канто и да се завърти термостата на таблото ефект няма,но когато работи климатика,термостата си работи перфектно/но на 28 градуса пак духа студен въздух,а би трябвало да спира вентилатора/.Колата е Тойота Авенсис D-4d.2002г.