Според цитирани в различни сайтове добре информирани източници от фирмата, мулето в лицето на черната Vectra е с предаване на движението 4х4 и модернизиран двигател V6 с обем 2.8 литра, който познаваме и от сегашното поколение на ОРС. Очаква се след промените той да предлага най-малко 300 к.с. мощност.
Тестовете на Нюрбургринг на стандартната Insignia приключиха преди няколко месеца, а сега там се изпитва „горещата” версия ОРС (VXR при Vauxhall), която ще се появи в продажба няколко месеца след стандартната.
Източник от GM разкрива пред британското издание AutoCar, че серийната версия на Insignia ОРС ще остане близка до концепцията GTC (на снимките долу), показана в Женева миналата година.
Единствената по-съществена разлика е, че ще бъде с четири, а не с две врати. За разлика от сегашната Vectra ОРС, бъдещата Insignia OPC ще бъде с предаване на движението към четирите колела. Нещо повече, новият ОРС ще вземе и задния електронен диференциал от Saab 9-3 Turbo X, който разпределя движещият момент в различно съотношение между задните колела в зависимост от пътната обстановка.