fallback

Volkswagen Scirocco ще бъде на пазара през август

Времето до появата на новото купе на VW на пазара намалява бързо. Продажбите на третото поколение на Volkswagen Scirocco в Европа ще започнат през август.

Именно на този пазар Volkswagen ще разчита най-много, защото благодарение на сегашният обменен курс между еврото и долара, износът на този модел за САЩ става неизгоден. Вероятно това ще бъде временно решение, защото Scirocco е доста популярен модел в САЩ и новото поколение на спортното купе в стил хечбек би имало успех в Америка. От друга страна сега в САЩ върви доста значимо преструктуриране на пазара, където ролята на компактните автомобили расте непрекъснато. В Европа през август ще видим първоначално Scirocco с два бензинови двигатели - 1.4 TSI който комбинира компресор и турбина и предлага 160 к.с. и познатия от Golf GTI турбо двигател TFSI с обем 2.0 литра и максимална мощност 200 к.с. Малко по-късно ще се появи Scirocco с компресорния двигател 1.4 TSI с мощност 122 к.с. и турбодизеловия двигател също с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с. От Volkswagen заявяват, че при всички двигатели основната цел е била нисък разход и техните данни показват за различните агрегати имат разход от 5.4 до 7.7 литра на 100 км.  
Тагове:
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 16 години )
    Да точно така е компресора е от изгорелите газове а турбината чрез ремък от коляновия вал. А относно ,че приличала на 406 с фейстлифт то тоя пич да ходи на очен лекар и да си купи очила и то с голям диоптър ,че май е недоскиф. Няма и една линийка по която да си приличат. Освен ,че и двете коли имат врати ,фарове и ***.
  • #7
    Demo ( преди 16 години )
    Ne sam silen v tehnichekata chast, no s dve dumi kakva e razlikata... mislia che kompresor i turbina e edno i systo, samo che za ulesnenie avtora e izpolzval "kompresor" - za turbo-komppresor (zadvijvan ot potoka izgoreli gazove) i "turbina" - za mehanichen kompresor (zadvijvan ot kolianovia val). Na vyprsonia dvigatel sa montirani i dvata tipa, no rabbotiat pri razlichni oboroti
  • #6
    Грую ( преди 16 години )
    Само на мен ли ми прилича отпред на пежо 406 след фейслифта?
  • #5
    Demo ( преди 16 години )
    Ne razbiram zashto se komentira edan greshka - ako moshtnostta e 140hp to stava vypros za syshestvuvasht variant na turbo-benzin, ako pyk e turbodiesel to e ili 2.0 ltr i 140 hp, ili 1.6 ltr i okolo 120 hp (tova e novia disel, koito se ochakva ot VW), NO v nikakav sluchaj 1.4 - niakoi da poznava 1.4 diesel nad 90 hp?
  • #4
    Teddy ( преди 16 години )
    "1.4 TSI който комбинира компресор и турбина"това не го разбрах ... какво разбирате под компресор и турбина??
  • #3
    Pesho ( преди 16 години )
    Сегашния дизел с мощност 140 к.с. е с обем 2.0 литра наистина, но тук най-вероятно става дума за нов двигател, който ще се появи по-късно
  • #2
    Totev ( преди 16 години )
    Някой знае ли каква ще бъде цената на колата за милата ни татковина
  • #1
    Daniel ( преди 16 години )
    Дизела не е 1.4 140hp, ами 2.0 140hp ;)
fallback
Последни