fallback

Volkswagen Scirocco ще бъде на пазара през август

Времето до появата на новото купе на VW на пазара намалява бързо. Продажбите на третото поколение на Volkswagen Scirocco в Европа ще започнат през август.

Именно на този пазар Volkswagen ще разчита най-много, защото благодарение на сегашният обменен курс между еврото и долара, износът на този модел за САЩ става неизгоден. Вероятно това ще бъде временно решение, защото Scirocco е доста популярен модел в САЩ и новото поколение на спортното купе в стил хечбек би имало успех в Америка. От друга страна сега в САЩ върви доста значимо преструктуриране на пазара, където ролята на компактните автомобили расте непрекъснато. В Европа през август ще видим първоначално Scirocco с два бензинови двигатели - 1.4 TSI който комбинира компресор и турбина и предлага 160 к.с. и познатия от Golf GTI турбо двигател TFSI с обем 2.0 литра и максимална мощност 200 к.с. Малко по-късно ще се появи Scirocco с компресорния двигател 1.4 TSI с мощност 122 к.с. и турбодизеловия двигател също с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с. От Volkswagen заявяват, че при всички двигатели основната цел е била нисък разход и техните данни показват за различните агрегати имат разход от 5.4 до 7.7 литра на 100 км.  
Тагове:
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 16 години )
    Също така компресора можв да се задвижва и от турбина. It can also be driven by a gas turbine powered by the exhaust gases from the engine
  • #17
    Анонимен ( преди 16 години )
    Еми аре преведи го ве умен.supercharger can be powered mechanically by belt, gear and shaft, or chain-drive from the engine's crankshaft
  • #16
    1 ( преди 16 години )
    lele 4eta tuka komentari i se smeq :Dnakude otiva naroda :D:D:D
  • #15
    Анонимен ( преди 16 години )
    ха ха един и същи *** написал 5 поста "УЖ" от различни хора .. *** ти прочете ли ми линка? Стига си се излагал ами пиши в Гугъл за турбото и за компресора. бива ,бива *** ама тоя направо уби рибата ха ха ха.. че и вместо да се осети продължава да се излага ха ха ха ..
  • #14
    Анонимен ( преди 16 години )
    A mercedes c200 compresor spored men tuka nqma ni6to ob6te s izgorelite gazove,mislq 4e e mehani4no svarzahn kim dvigatelq
  • #13
    Анонимен ( преди 16 години )
    ne nzma kvo kompresor oba4e turboto e ot izgorelite gazove.Na bmw td kade misle6 6e e turboto dolu do izpuskatelnite kolektori.To i na drugite koli e taka...
  • #12
    Анонимен ( преди 16 години )
    triaa si moo sliap 4e da ti zaprili4a taj kola na peugeot 406=!!! Men ia naistina da idesh na o4en pregled= ma kvi flizat tuka be = drugia *** puk turboto rabotelo s gazove= ti za kompresor 4uval li su izobshto=
  • #11
    Анонимен ( преди 16 години )
    много мразя *** с мнение Компресора *** работи от изгорелите газове и ти си първия човек ,който виждам да не го знае. Все едно да спори някой чЕ волана стой винаги качен на фара.. Много голяма тъпота си! Чети малко и се образовай.http://autofan.hotblogs.eu/2007/07/25/турбо-или-както-го-знат-още-turbocharger/
  • #10
    Анонимен ( преди 16 години )
    Точно обратното е, компресора е с ремак а турбото с изгорелите газовеsupercharger = компресорturbocharger = турбоhttp://***.howstuffworks.com/question122.htm
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ми...Прилича на 406! Само слагате лъвчето и готово! Номер 8 е късоглед със съзнанието си...
fallback
Последни