IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi ще представи новото поколение на А6 през 2010 г.

Макар следващото поколение на Audi A6 да е очаквано след около две години и тепърва да предстои през следващата година да видим негова концепция, вече са известни някои детайли за неговата конструкция и платформа.

Audi ще представи новото поколение на А6 през 2010 г.


Следващото поколение на А6 ще използва технологии, за първи път разработени при платформата на ТТ. Колата ще използва технологията на олекотената рама ASF II. Фирмата от Инголщад вече е разработила технологията Aluminum and Steel Spaceframe (ASF II), която подсигурява платформа с два пъти по-леко тегло от стоманенаната, съобщава списание Car. 

Технологията ASF позволява шасито да бъде изградено от модули за предната и задна част, докато „клетката” за пътниците е произведена от алуминий и стомана и разполага с редица усилени компоненти. За първи път тази архитектура на автомобила беше показана при TT, като вече се знае, че технологията ASF ще се превърне в стандартна за всички бъдещи модели на Audi. 

Следващото поколение Audi A8 също ще бъде произвеждано по технологията ASF II, като постепенно тя ще стигне и до по-малките модели на фирмата. С тази технология теглото на следващото поколение Q7 например, ще бъде намалено с около 300 кг., казват от фирмата. 

Но да се върнем на бъдещия А6, за който вече се знае, че ще бъде монтиран с доста разнообразни двигатели, като се започне от V6 с обем 2.8 литра и мощност 190 к.с. и се стигне до най-силният за стандартния модел агрегат V8 с обем 4.2 литра и максимална мощност 350 к.с. „Горещата” S6 ще бъде с V10 с обем 5.2 литра и максимална мощност 420 к.с. Колата ще се предлага и с поне два дизелови двигателя V6 с обем 2.7 литра и максимална мощност 185 к.с. и V6 с обем 3.0 литра и мощност 238 к.с. 


Предаването към предните колела ще си остане стандарт, но естествено AWD quattro варианти ще се предлагат с повечето двигатели. Дизайнът на новата „шестица” на Audi ще бъде в стила на новите А5 и А4, както показват първите компютърни образи. Диодните фарове от А3 кабрио също се виждат при А6. Задната част на колата е направена в стила на концепцията Cross Cabriolet Quattro.
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    SLS ( преди 14 години )
    Vorspurung durch technik тсах айнцу цвайцу дрънцу тея монтират едни и същи двигатели отпреди 10 години да не говорим че те повечето са на батко ваген а тоя 5.2 идва от ламборджини никаква креативност. Ауди представлява сбирщина от излъскани части от целия концерн четирите му пръстена много добре го символизират, а новите им коли са трошляци защо ли ами питайте доставчика фолксваген предното за кола с такива размери и толкова изнесен център на тежеста напред просто но комент...
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Faka ( преди 16 години )
    "...дисплея на бордовиякомпютър ,което не е болка за умиране"??? "...смяната му предвиждасмяна на цялото табло накилометражите и му струваше 1400лв"!!!! "...вече якара 6-та година..." -А кое ще е болка за умиране? Скъсана биела,която стърчи от блока?
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Брат ми кара такава 1.9 TDI 131к.с. И да ти кажа единственото нещо ,което му се развали това бе дисплея на бордовия компютър ,което не е болка за умиране но *** е ,че смяната му предвижда смяна на цялото табло на километражите и му струваше 1400лв. но все пак неговата 4-ка е 2002г. и вече я кара 6-та година.. За сметка на това абсолютно нищо не му се е развалило , нито по окачването и ходовата част нито по двигателя няма никъде течове на масла.. Но всичко е субективно ,най-вече зависи този от когото купуваш колата ,дали се е грижил добре за нея, дали е сменял на време консумативите дали я е карал душмански или я е карал нормално.. Има всякакви хора, така ,че има и всякакви автомобили втора ръка.. Един съвет Ако купуваш кола втора ръка, без значение от марката *** в сервиз примерно в Бош дай 50лв. да ти проверят цялата електроника и да ти замерят компресията на цилиндрите, за да си по-сигурен .. Още повече ако купуваш кола 2003-4г. щото това са си доста пари ,най-вероятно над 22-23000 лв. Това е !
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    audi_fan ( преди 16 години )
    Zdraveite:) Nqkoi moje li da mi dade informaciq za Audi A4 B6 ,2003-2004 godina,po specialno motorite 1,8T i 1.9TDI?Dobri koli li sa(to e qsno ,4e izglejdat dobre de:) ),razhodi,rezervni 4asti,slabi mesta i t.n.Ako nqkoi ima opit s takava kola neka drasne nekoi red.Shte mu b1da blagodaren.Blagodarq. Ina4e za tova A6.......samo rfespekt,osobrno s tozi cvqt :)
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bo ( преди 16 години )
    E sega veche Mercedes i BMW shte go zaduhat!Tova e vurhovniqt dizain. Novata A6 prodyljava stilistikata na poslednata A4-ka kato daje go dorazviva v oshte po-agresivna posoka. Pozdravleniq za Audi!Opredeleno zapochnaha da razchupvat ramkite i okovite v avtomobilniqt dizain, v poveche ot polojitelna posoka razbira se.Vinagi sum haresval Audi, edinstvenoto neshto, koeto me e draznilo e prednoto im predavane. No pone Quatro systemata im e ubiistvena:-) Sled A4, A5 i A8, tazi A6 se narejda v cheloto na spisuka na nai-haresvanite ot men koli. Valter De Silva rules, Chris Bangle sucks!!!!
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    Novata A8 6te izglejda gore-dolu po s16tiq na4in- ubiistveni kakto vinagi:)
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Аудито е страхотно ,нямам думи! Еххх чакай ,че нещо се размечтах.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    mainata ( преди 16 години )
    mnogo si karal a6-ci 4e i 2 daje i 6e se oplakva6 4e mn ti gorat mi karai gi na A86 :D kaval
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    След като пуснаха А5, което е доста красиво, това е второто ауди, което ми харесва. Да видим като излезне на живо как ще е :) Наистина взеха да се конкурират много лошо с БМВ и Мерцедес, което е МНОГО ДОБРЕ, че да може човек да избира вече от 3 водещи европейски марки! :)
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Az smenih 2 6estici. Ot 2002 i 2005. I dvete s dvigatel 2.4 V6 benzin. Vpe4atleniqta mi sa 4e avtomati4nata (po-novata) skorostna kutiq e dosta 6umna. Ina4e sa dobri koli, dobre se durjat v zavoi. Kato cqlo oba4e versiqta ot 2002 dostavq pove4e udovolstvie ot 6ofiraneto i interiora e mnogo po ka4estven i izpipan. Minus e razhoda na benzin.