Вицепрезидентът на Hyundai за развитие на производството и стратегическото планиране Джон Крафчик (John Krafcik) обяснява, че това не е арогантно поведение спрямо пазара, а желание фирмата да покаже нов имидж на производител на изключително качествени автомобили.
В същото време Hyundai не е обърнал гръб на пазарните реалности. В момента фирмата разработва нова стратегическа програма с кодово име i2. Според Крафчик програмата i2 цели създаването на нови модели, които не могат да бъдат класифицирани в нито един от сегашните пазарни сегменти.
”Най-новата тенденция е да се създават кросоувъри и високоефективни автомобили и Hyundai няма да изостане в тази област. С новата програма ще създадем модели, които да се конкурират с най-добрите в света, предлагащи хибридни и високоефективни дизелови автомобили от дълги години”, казва Крафчик.
Доказагелство за тези усилия на Hyundai е концепцията i-Blue Crossover (на снимката), за която се твърди, че ще стигне до серийно производство.