IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford показа новото поколение на Fiesta

След редица концепции и слухове, че ще смени името на новото поколение, Ford показа компактния си хечбек, който ще продължи да се казва Fiesta.

Ford показа новото поколение на Fiesta

Това е версията която ще се продава в Европа, Азиатско-тихоокеанския район и Южна Африка. Серийното производство ще започне в завода на Ford в Кьолн през втората половина на годината. 

Fiesta е първият модел разработен съобразно новата глобална стратегия на Ford, като има шанс автомобилът да бъде продаван на по-късен етап и в САЩ и Китай, но във версия седан. Световната премиера на новата Fiesta ще бъде следващия месец на автомобилния салон в Женева. 

Продажбите на версиите хечбек с три и с пет врати в Европа ще започнат през есента. До 2010 г. новата Fiesta вече ще се продава и в Азия, Африка, Австралия и вероятно САЩ, като вариантите на каросерията ще варират според пазара, но платформата ще бъде една и съща. 

Както се очакваше новата Fiesta е взела много от стилистиката на концепцията Verve, включително трапецовидната радиаторна решетка, ъгловатите фарове и профилът тип „fastback”. Освен привлекателната външност, инженерите на Ford са се постарали да създадат технически доста добър продукт, предлагаш много сигурност и комфорт. 

Една от ключовите цели е била да се запазят теглото и размерите на новата Fiesta в рамките на тези при досегашния модел, но в същото време да се повиши равнището на комфорт и безопасност. В тази област са използвани и редица от системите които видяхме при Mazda2, включително изработването на шасито от два различни вида стомана. 

С новата Fiesta, Ford определено постига поставените си цели. Колата ще бъде предлагана с бензинови и дизелови двигатели. Базисен ще бъде бензиновия двигател с обем 1.4 литра и мощност 60 к.с. След него идва двигателят с обем 1.6 литра и мощност 115 к.с. Естествено ще има и „горещи” версии. Дизеловите двигатели ще започват с два варианта на агрегата с работен обем 1.25 литра и мощност съответно 60 и 80 к.с. 

Изборът на скоростна кутия ще включва шест степенната механична предавка или новият автомат Durashift. Автомобилът ще се предлага и с електронната кормилна система EPAS, която допринася за икономии на гориво.
0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    прасета в космоса ( преди 16 години )
    FORD - Fast Rolling Only Downhill
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Христо Михайлов ( преди 16 години )
    относно човека с петте мондео и пежо 607 - ами кой е карал тези коли и как ги е карал.Служебната кола е като чуждата жена.Имах служебна фиеста и мога да кажа че беше много устойчива кола.Вдигна 170 километра чисто нова на 800 километра пробег:)))
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    El Doby ( преди 16 години )
    toya pat ni6to ne kaza priatel!verno hubavi kolici sa Hondite ama ne e koy znae kakvo i te!za6toto e Honda za tova li ot testa mejdu noviat Focus,Sivik i Seat leon Forda e s nay mnogo to4ki?ama lo6oto e 4e vie v BG o6te ne ste go vidiali noviat Focus za taya godina!
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    nqki ( преди 16 години )
    H O N D A- Nqma kakvo poveche da se govori !:)
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    El Doby ( преди 16 години )
    Ford sa si super avtomobili i az li4no v momenta imam Fokus ot 2005-ta i Mondeo ot 2006-ta i sam stra6no dovolen.prosto niamam dumi.sa6to taka sam imal i Fiesta.mnogo po dobra e ot da re4em VW Polo.niama miasto za sravnenie.a Mondeo e lider i klasika.ve4e drug e problema s horata koito ne mogat da si gi pozvoliat.az li4no sam se orientiral skoro da si pozvolia i Ford Kuga.super yako e.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    El Doby ( преди 16 години )
    abe nomer 10 slu4ayno pak da si 4uval 4e v momenta Opel verno se vodi GM no vsa6tnost slagat Italianski motori(nay golemite bokluci)uuuuuuuuuuuuuuuuuu
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    оф ( преди 16 години )
    Митко,миналата година по това време моята фирма купи 5 форд мондео и 5 пежо 607!На по 10 хил.км и се почнаха проблемите,съединители и разни други неща от сорта,но това няма да го чуеш от дилърите на гореспоменатите марки така че хаиде моля ти се!
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Mitko ( преди 16 години )
    Tova sa pulni gluposti, FORD bili skapani koli, drun drun, nqma kola koiato da e sled 2005 i da e losha kola, pulni gluposti! Tova 4e ne mojete da si pozvolite takava kola ne zna4i 4e tia e zagubena!
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Закъсало е американското поделение на Форд,не е и европейското,което от няколко години поред е с ръст в продажбите и печалбата,затова концерна майка Форд търси на кого да продаде Ягуар и Рейнжд Ровър за да си покрие загубите в Щатите.Наистина моделната гама на Форд за Щатите е отвратителна и няма нищо общо с моделите на Форд Европа.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    fasrock ( преди 16 години )
    До номер 9: Господинчо не си мечтая за FORD и то по никакъв начин. Просто мисля с главата си. Относно дизайна на автомобила нямам забележки, но сравни поддръжката на тази марка за Европа спрямо Опел например, която си е на практика GM и нека говорим тогава. А и всички съвременни нови модели автомобили следват долу горе една и съща дизайнерска линия. Не случайно тази марка яко го е закъсала щом се чуди как да оцелее, като разпродава ексклузивните си подразделения!