IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota Corolla стана хибрид

Представеният наскоро седан получи агрегата на Prius

Новата Toyota Corolla стана хибрид

Компанията Toyota официално представи хибридната модификация на новото поколение на седана Corolla. Премиерата на модела се състоя по време на автомобилното изложение в Лос Анджелис.

Новата Toyota Corolla стана хибрид

Новата Corolla е получи хибридни агрегат на популярния „зелен” модел Prius. В него влизат 1,8-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, два електромотора-генератора, вариаторна скоростна кутия и комплект никел-металихидридни акумулатори, поставени под задните седалки. Сумарната мощност на хибридната система е 122 к.с.

Водачът на автомобила има на разположение 3 режима на движение - Eco, Normal и Sport. В последния от тях системата осигурява максимална производителност за по-бързо ускорение. Електрическата енергия частично се възстановява благодарение на системата за рекуперация при спиране.

Седанът е поучил 15-цолови олекотени джанти с ниско съпротивление на триене, а също така и спомагателната система Safety Sense с адаптивен круиз-контрол, система за предупреждение за опасност от фронтален сблъсък, функция за поддържане на лентата на движение и система за разпознаване на пътните знаци.

Новата Toyota Corolla стана хибрид

Представения по-рано тази есен седан Corolla е изграден на модулната платформа TNGA, която се използва и при моделите Prius и CH-R. В зависимост от пазара автомобилът се предлага с бензинови мотори с обем 1,8 и 2,0 литра, развиващи съответно 140 и 170 к.с.

Снимки: Toyota
 

Тагове: toyota corolla prius
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Бедния българин не може да кара кола с под 200 коня и я карат като за последно. Ама после като се вдигнат горивата излиза на протест защото му се нарушава лукса.
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до: DD ( преди 5 години )
    нещо много се интересуваш от "хибридни чайници" глу.па.ко, че и питаш за тях.задай си културно въпроса и ще ти отговоря.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    DD ( преди 5 години )
    Чакай ,че се сетих да питам..темата е за хибридни чайници.В нашия БГ талон какво пише като мощност..сумарната или само на ДВГ част ..?
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    DD ( преди 5 години )
    Слагайки минусчета значи ви удовлетворява 1.5 чайник..всякъв вкус..Пред парламента за какво да ходя.? Може да ида ако се намерят още 15 ина с картечници..инак карам дизели и ми уйдисват мойте 340 Нм..триста-мриста и странния ти език не го го говоря та не разбирам какво ми казваш..дай пак на български.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До DD ( преди 5 години )
    Ще те видим ли да играеш хоро пред парламента в знак на протест за цените на данъците щото караш тристадвайсосмица набор 91 "чи мнол вари чуек".
  • #4
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Kato cheta reviuta za CH-R (muden) deto e 144 k.s., ta se chudia koi shte kara Corolla deto e 120 k.s.?!
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 5 години )
    "...олекотени джанти с ниско съпротивление на ***..."Това ще е много интересно инженерно решение :-)
  • #2
    9 rate up comment 24 rate down comment
    DD ( преди 5 години )
    ...отделно м исе струва че джапанките бленуваха за електрификацията понеже нови мотори няма..само чайници 1.3-1.5 кьопави и изнемощели ..та с електричките получиха електро бууст та да са адекватни що годе.Тия си умряха с Втека и моторчетата за бициклети.
  • #1
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сетила се Мара ...