IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

Японците представиха двете версии на модела – седан и хечбек с 5 врати

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

В навечерието на откриването на автосалона в Лос Анджелис японският производител Mazda представи новото поколение на един от най-популярния си модели Mazda 3. Автомобилът е получил не само впечатляващ дизайн, но и редица съвременни технологии, а също така и иновационен двигател Skyactiv-X.

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

За съжаление, от компанията само обявиха, че новият мотор ще се поставя на модела, но не разкриха неговите характеристики. Известно е единствено, че в зависимост от пазара, клиентите ще могат да купят автомобила с вече добре познатите агрегати Skyactiv-G с обем 1,5, 2,0 и 2,5 литра.

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

В някои страни по света ще се предлага и турбо-дизелова Mazda 3 с мотор Skyactiv-D с обем 1,8 литра. Клиентите ще могат да избират между 6-степенна механична скоростна кутия или автоматик със същия брой предавки. Японците се готвят да предложат и версия със задвижване на четирите колела, но засега не разкриват подробности за нея.

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

Новата Mazda 3 традиционно ще се предлага като седан и хечбек с 5 врати. Разликата в дизайна при новото поколение се вижда най-вече при удължения капак и по-голямата решетка на радиатора. Трябва да се отбележат и по-тънките предни стойки, които подобряват видимостта на шофьора и пътника до него.

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

Салонът на модела е в типични за марката минималистичен стил, като се отличава с плавните линии, които се превръщат в запазена марка за Mazda. Основна роля играе 8,8-инмовият монитор на информационно-развлекателна система, а броят на механичтите бутони и превключватели е намален.

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

Новата генерация на Mazda 3 е получила голям брой система за помощ на водача, сред които трябва да бъде отбелязана Cruising & Traffic Support (CTS). Тази функция улеснява пътуването в големите задръствания в града, като поема контрола на газта, спирачката и волана.

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

Моделът също така е оборудван със система, улесняваща преминаването през кръстовища, която предупреждава за приближаващи автомобили в условията на лоша видимост.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda 3 skyactive-x
0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Повечето от коментиралите тук сте едни промити мозъци . По надеждни коли от японските няма и пияните германци които си изнесоха заводите къде ли не вече лежат само на стари лаври . Имал съм и немски и японски коли . С немските съм бил абонат на сервизите , а японските съм карал и са ми служили вярно . Така че карайте дъртите немски кожи и продължавайте да плюете японците ...
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Тези "разбирачи" събрали куп минуси за коментарите си да се замислят, дали има смисъл изобщо да пишат глупостите си по тема автомобили...
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Радвам се, че поне с някой в този сайт може да се води нормален разговор без обиди.
  • #25
    6 rate up comment 0 rate down comment
    GT ( преди 8 месеца )
    Аз карам Мазда 3 вече 12 год., като смених две, едната беше 2004-а, после 2014-а. Аз пък ще ти споделя моето мнение, не на база маркет. информация.Повярвай ми,не робувам в никакъв случай на марката!Перфектна кола както казваш няма!Знам и слабостите, но както и да я мисля, не мога да намеря причина да си взема друго от този клас.Разбираш ли колко много се разминаваме с теб. Уважавам мнението на всеки, няма как всички да харесваме едно и също.
  • #24
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Забелязвам, че твърде много хора коментират и раздават плюсове и минуси на база снимки и маркетингова информация. Хора, които имат опит с 20-годишен модел на дадената марка. Аз не харесвам японските автомобили, защото смятам, че са доста недодялани, особено за парите, които им искат - от личен опит с нови автомобили. Харесвам немските и френските, като много добре знам какви са недостатъците, но и предимставата им. За Мазда с ръка на сърцето мога да кажа, че представлява сериозно набутване.
  • #23
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Много сте забавни ( преди 8 месеца )
    В статия за нов турбо мотор ревете, че бил миксер и колко по-добре е атмосферката. Под статия за Мазда и Тойота ревете че били архаични технологии, защото не са турбо. И на всичкото отгоре това са коментари на хора които почти сигурно карат 15+ годишен дизел, който хем е турбо хем е архаичен.
  • #22
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Who Cares ( преди 8 месеца )
    I v kakvo se systoi totalnata promiana?!
  • #21
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Постнах ти поне 5 линка, но ги изтриха разбира се. Сега ми става ясно, защо си толкова заблуден. Не разбираш чужди езици или не знаеш как да търсиш информация или.. стоял си заключен в една стая 10год. и сега са те пуснали.
  • #20
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    отварям търся чета - таков нещо дето го разправяш няма би ли дал линк където германците казват как леона и октавията са по добри в нещо от голфа - ама само един линк моля - няма да спорим даи линк ако ще и на хинди !
  • #19
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Ако не разбираш английски, мога да те посъветвам да ползваш транслейта на гугъла. Отваряй, търси чети. Не смятам повече да споря с теб.