IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche: Електромобилите ще носят по-малка печалба

А и ще са по-скъпи за производство, твърдят от компанията

Porsche: Електромобилите ще носят по-малка печалба

Компаниите, които планират масово производство на електромобили трябва да се подготвят за по-високи производствени разходи и по-ниски норми на печалба. Това е предупреждението на Porsche към индустрията след анализа на германците за промените, които ще настъпят с идването на електромобилите.

Porsche: Електромобилите ще носят по-малка печалба

В Porsche вече работят по план, който да намали разходите на компанията и да увеличи печалбите преди сериозното производство на електрически модели. Заложено е компанията да увеличи оперативната си печалба с 750 милиона евро на година в следващите 8 години до 2025 година, като това ще помогне на задаващите се по-високи производствени разходи. Този план ще бъде представен и на големите шефовете на Volkswagen Group, където Porsche е най-печелившата марка в групата.

Според разчетите на Porsche производството на изцяло електрическия Taycan ще е с 6000 до 10000 евро по-скъпо в сравнение с конвенционален модел със същите размери и оборудване. Но в компанията не планират да увеличат цената на електромобила с тази сума, а тя да бъде покрита от печалбата, която се формира от всеки един автомобил.

Втората част на плана на Porsche предвижва годишни икономии до 2 милиарда евро на година от 2025 година нататък, когато половината модели на марката ще са електрифицирани. За 2017 година Porsche обяви 23,5 милиарда евро приходи и оперативна печалба в размер на 4,1 милиарда евро.

Тагове: porsche taycan
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    propov ( преди 8 месеца )
    Е тия не ги ли досрамя. Оплакват се че вече ше скубят по малко клиентите. Като същевременно си признават, че досега скубането е било доста яко. Нагло е това.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    2втек ( преди 8 месеца )
    Очаквано от Порше,като се има в предвид, че имат най-голяма печалба от брой автомобил. Винаги са били алчни, а алчноста не се лекува!
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Абс ( преди 8 месеца )
    Съгласен съм с коментарите...Всъщност ако продължат да не си правят фабрики за батерии, а купуват от Китай, Корея, ЮС може и така да се получи
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Бе като гледам безкрайните проблеми на колите на Тесла, май доста повече неща се развалят при електричките. Шегувам се естествено, по принцип ако всичко е наред, ел. колата трябва да излиза в пъти по-евтино като поддръжка от кола с ДВГ, проблемите в Тесла ги отнасям повече към това, че са нова компания и за първи път се сблъскват с тази индустрия, ако големите автопроизводители започнат да правят ел. коли предполагам, че няма да има тези децки болести при тях.
  • #4
    20 rate up comment 1 rate down comment
    пешо ( преди 8 месеца )
    Всъшност превода на това съобщение е: В момента умуваме как да направим електромотора да се чупи сам на 100000км и как да програмираме батериите да станат неизползваеми на 5та година.
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Край ( преди 8 месеца )
    Порше да не се притесняват - отиват при Нокия да правят гумени ботуши.
  • #2
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Подкрепям те в разсъжденията ти, "тираджия", но все си мисля, че автопроизводителите ще намерят начин да "съдират по десет кожи" от потребителя дори при новата схема. Щом сега могат да "оправдаят" цена от 20-30К EUR за една кола при реална производствена себестойност около 4К EUR, значи ще го измислят и за електрокарите...
  • #1
    21 rate up comment 1 rate down comment
    тираджия ( преди 8 месеца )
    А, ето и една истинска причина производителите да се мръщят на електричките. А от резервни части за двигатели колко ще загубят си нямате представа. Електромоторът е доста по-здрав, евтин за поддръжка и надежден.