Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кой направи първото крос-купе?

За родоначалник се счита прототипът Nissan Trail Runner от 1997 г.

Кой направи първото крос-купе?

BMW X6 изобщо не беше първият купеобразен кросоувър в историята. Въпреки, че този автомобил успя да създаде цял нов клас, първоначалната идея за подобен вид кола изобщо не бе такава.

Кой направи първото крос-купе?

През 1997 г. на Международното автомобилно изложение в Токио се появи революционният Nissan Trail Runner. Това бе първият опит да се кръстоса спортно купе с високата проходимост на кросоувър.

Този смел прототип се оказа отговор на търсенето на нови, нетривиални решения в един бързо променящ както никога дотогава свята. Още в края на миналия век мнозина в автомобилния бранш прогнозираха увеличаване популярността на спортните кросоувъри.

Кой направи първото крос-купе?

С перспективната тендеция бе глупаво да се спори, поради което японската автомобилна компания Nissan бе първата, която предложи спортно купе да получи необичайните за него всъдеходни характеристики.

Кой направи първото крос-купе?

Спортното купе с мощност от 185 конски сили бе оборудвано със задвижване на четирите колела и окачване, осигуряващо висок клиренс. Изглежда много подходящо за рали Дакар, нали? В задната част бяха монтирани два спойлера, а в задната броня пък бе скрита резервната гума. До какво доведе този толкова смел експеримент? Стана ли концепцията пророческа?

Кой направи първото крос-купе?

Десет години по-късно се появи странното BMW X6, което по някаква причина германците решиха да го позиционират като динамичен крос-купе. Всъщност, той беше тромав SUV с пет врати. А дори и след повече от двадесет години, Nissan така и не показа серийното въплъщение на смелата си идея.
 

Тагове: nissan nissan trail runner
0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    fan. ( преди 6 месеца )
    Valko, ама това горе на снимките е от 1997!!! Не е ли 6 годоини по-рано , от това ,което ти говориш?!?!?
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    „Независимо един от друг, австриецът Кристиан Райтман през 1860 и французинът Алфонс Бо де Роша през 1862 също получават патенти за четиритактовия мотор. Патентът на Ото се оспорва и от италианеца Феличе Матеучи. Стига се и до съдебни процеси.“ Доста е спорно кой пръв! Все още не е ясно и едва ли ще стане ясно кой е първи, но вие фенчетата на немското си мислите, че е немец, нали. Още повече, че тогава не е имало държава Германия. Така, че аре у лево!
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До тоя под мен. ( преди 6 месеца )
    До тоя под мен. Кое е кражба бе пич? По твоята логика всички крадат от немците, защото те са измислили 1. Първия автомобил. 2.Първия ДВГ. 3. Първия бензинов ДВГ. 4.Първия дизелов ДВГ. От там на татък по твоята логика всичко е кражба от Германия?
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Накрая пак излезе, че немците са копирали и крали от другите, въпреки, че кухоглавите им фенчета твърдят, че немеца всичко е измислил.
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Valko ( преди 6 месеца )
    Първота такава концепция е INFINITI FX от 2003г Редактора да попрочете малко!