Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Последни изпитания за Renault Clio V

Новият модел може и да не получи дизелов двигател

Последни изпитания за Renault Clio V

Петата генерация на Renault Clio се очаква да се появи в началото на следващата година, въпреки че най-смелите прогнози са за премиера дори преди края на 2018-а. Все пак, много по-логично е да очакваме, че новото Clio ще се появи в Женева през март. Популярният субкомпактен модел трябва да получи нов, още по-смел дизайн в сравнение с четвъртото поколение и хибридни технологии.

Последни изпитания за Clio V

Продажбите на новия модел ще започнат от средата на следващата година, а на борда трябва да се появи и електроника, която да подпомага автономното придвижване.

Естествено, трябва да очакваме, че дизайнът на Clio ще е в стила и духа на това, което видяхме при новите Megane и Koleos, а прототипите, засечени по време на тестове, включително и този месец са със сериозен камуфлаж, който не позволява дори и предположения за оформлението на екстериора на новия модел. Все пак, основните форми и пропорциите на колата ще останат близки до тези на Clio IV, но някои от детайлите, като например радиаторната решетка, ще се окажат поразително близки до това, което видяхме при концепта Renault Symbioz.

Главният дизайнер на Renault Лорънс ван ден Акер обещава сериозни промени и в интериора, като тук се включва и много по-голям тъчскрнийн на централната конзола и последно поколение приложения за свързаност на борда. Ван ден Акер и преди е казвал, че интериорът на моделите на Renault трябва да стане толкова привлекателен за клиентите, колкото е и дизайнът на колите отвън, така че новите решения ще бъдат съчетани и с използването на нови, по-качествени материали в интериора.

Новото Clio ще използва модернизирана версия на актуалната платформа CMF-B, като това означава по-ниски разходи за развитието на новия модел. А пък използването на тази платформа обуславя и очаквания избор от бензинови мотори, като при масовите версии голямата звезда ще е новият 1,3-литров турбо агрегат, а базовата версия ще получи модернизиран вариант на 3-цилиндровия мотор с обем 0,9 литра.

Все още обаче не е потвърдено, че Clio V ще получи и dCi мотор, въпреки че това звучи като кощунство за почитателите на 1,5-литровия дизелов агрегат.

Тагове: renault renault clio
0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хе хе хе!! ( преди 4 месеца )
    неска задължението на безработните дилърчитЪ е дружно да бичат минуси, начело сас фЪктосания!! )))))
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    GT ( преди 4 месеца )
    Повечето производители спряха вече производството на дизелови двигатели при А и B клас колите си. Мисля, че и от Рено ще ги последват. След 2014-15-а да кажем, просто вече няма смисъл от дизела дори и при клас C. Бензиновите са със същия разход, а дизела стана и доста по-скъп - повече от 20ст./л. Като вдигнат и данъка на дизелите просто няма нужда да ги забраняват дори, сами ще си изчезнат.
  • #7
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 4 месеца )
    "Все още обаче не е потвърдено, че Clio V ще получи и dCi мотор, въпреки че това звучи като кощунство за почитателите на 1,5-литровия дизелов агрегат." - кощунство е да се произвежда този доказано замърсяващ дизел, при наличие на екологична хибридна техника от Нисан! Този дизел е в основата на прикрития от френската пРОКуратура рено-дизел гейт и проблемите с баничарките на Мерцедес.
  • #6
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 4 месеца )
    стинките на рено едва ще стигнат и за това поколение малолитражка! Е, ако продължи 50-годишната традиция да се наливат ежемесечно държавни пари, може и за малко повече. Без Нисан рено е едно саморасло джудже, кретащо на на държавни помощщи!
  • #5
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Мравояд 5. За силно увредени от каране на последната генерация и фирми броящи стотинката. Другите купуват немски коли.
  • #4
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Защо пък да не види бял свят, платформата и двигателя са обща интелектуална собственост на Рено/Нисан/Мицубиши, двигателите са споделени също. А и Рено ако си изтеглят капитала от Нисан, което е половита им оборот ще имат за 5 поколения Клио напред, да си правят. А ако Рено изритат Микра от заводите си в Индия и Франция, Нисан какво ще правят. Авто-разводите не стават от днес за утре. Пък и само група японски мениджъри се опитват да направят преврата срещу франсетата, може и да се провалят.
  • #3
    4 rate up comment 17 rate down comment
    ! ( преди 4 месеца )
    Новият модел може и да не види бял свят ако Нисан им духне под опашката!
  • #2
    12 rate up comment 3 rate down comment
    carpe_diem ( преди 4 месеца )
    Е то Zoe-то си е Клио с батерия... :D
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    пена ( преди 4 месеца )
    Да слагат ел. батерията от ZOE и ще се продава като топъл хляб.