fallback

5 легендарни бензинови двигатели

Тук съотношението Япония - Германия е 4:1

В съвременния автомобилен свят производителите могат да говорят часове за супертехнологиите, използвани за подобряване на двигателитге, за екологичността му, но по някаква причина почти винаги мълчат за неговата надеждност. Всъщност, модерните двигатели не могат да се похвалят със същата надеждност, която са имали тези преди десет години. Като 5-те в тази класация.  

5 легендарни бензинови мотора (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #22
    Икуо Кажитани ( преди 1 година )
    Аве я апологетите на немски дараци да ни осветлят кой, кога и къде сефте извади 100 коня от литър, и това без духалки там некви
  • #21
    Бай Соичиро ( преди 1 година )
    Казваме Хонда- подразбираме двигател, казваме двигател - подразбираме Хонда! Dixit
  • #20
    Факт ( преди 3 години )
    Ако говорим за пробег,то Фолксвагеновите 1.8 (75 и 90 коня) оставят всички зад себе си-в БГ идваха над 500х.км,а после ги лашкаха къде ли не по кърищата с години.Още могат да се видят по пътищата!
  • #19
    анонимен ( преди 5 години )
    К серията на Хонда също е здрава, даяни на 300к.с. на колелата.
  • #18
    iliev555 ( преди 5 години )
    1.8 t VW да обаче зависи кой, този от първите генерации с кованите бутала си е чудесен мотор, много здрав, е има си и забележки но като цяло ее много сполучлив и носи на оптимизация и то доста сериозна, блокът е с високо качество и все пак това е валидно за първата генерация на този двигател тази със 150 коня стоково.
  • #17
    Анонимен ( преди 5 години )
    Kade e legendarniq 1.8T na VW???? За ТРЪЦ-а ли питаш?
  • #16
    Анонимен ( преди 5 години )
    нуждата от легендарни двигатели рязко намалява. С навлизането на електричките и хибридите, за какво ти е милионник ДВГ който няма да може да караш след 10на години?!Сега да се направи една нова класация - бъдещите легенди - ел. мотори серия XYZ.
  • #15
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какво да кажем ние в България с барутарниците дето влизат нов внос на по 400 000 километра и след малко магия стават на по 150 хилки нов внос?
  • #14
    Илиев555 ( преди 5 години )
    И тук в тази класация пак виждам снимка на един от наистина най здравите двигатели този на Тойота редовия шестак, за другите в класацията не мога да дам оценка но този който турбиниран се слагаше в супра е това наистина е абсолютно чудовище , носи на екстремен тунинг без никакви проблеми , извънредно здрав блок 1000 коня със сравнително нормални доработки , а може и още толкова . Това е легенда и не подлежи на коментар .
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    Последният такъв двигател е 3.2-литровия ОМ648, слаган на Е320 CDI и Е280 CDI W211 до 2005. След това минаха на V-образния ОМ642 с алуминиев блок и много системи за намаляване на емисиите.Ето един умен човек - щом сложиха системи за намаляване на емисиии и всичко стана бул шит
fallback
Последни