fallback

5 легендарни бензинови двигатели

Тук съотношението Япония - Германия е 4:1

В съвременния автомобилен свят производителите могат да говорят часове за супертехнологиите, използвани за подобряване на двигателитге, за екологичността му, но по някаква причина почти винаги мълчат за неговата надеждност. Всъщност, модерните двигатели не могат да се похвалят със същата надеждност, която са имали тези преди десет години. Като 5-те в тази класация.  

5 легендарни бензинови мотора (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 5 години )
    Специално за Хонда не зная да имат слаб двигател, който да издържа малко км. Всичките им мотори са с пословична здравина. Не случайно държат доста висока цена и са много търсени въпреки това. По двигателите нямат грешка. Като цяло обаче за автомобил слагам Тойота. При тях не само двигателят, а всичко по колата е с много високо качество. Прави са колегите, които казват, че само Тойота са си запазили качеството. Хонда само двигателите, а Митцу са един миш-маш дето не знаеш от къде е сега...
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    Абе аман с тая Д серия!Б серията е много по-добра и надеждна.А като ще говорим за легенди - F20C
  • #10
    do shvavenzi kasken ( преди 5 години )
    Аз пък имам мерцедес 300CE 24v и мога да кажа същото и за твоята кола.Да моя е на по-малко км но пак работи като нов.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дизеловите редови двигатели на Мерцедес със стоманен блок и голяма кубатура издържат над 700-800 хиляди без интервенции по двигателя. Последният такъв двигател е 3.2-литровия ОМ648, слаган на Е320 CDI и Е280 CDI W211 до 2005. След това минаха на V-образния ОМ642 с алуминиев блок и много системи за намаляване на емисиите. Сега през 2018 отново пуснаха редови 6-цилиндров дизел ОМ656 (но отново с алуминиев блок), който се слага на Е400d и S400d.
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    На Тойота двигателите все още са изключително здрави. Може би те са единствените, които си запазиха качеството на колите. Пълно е с таксита Камри и Приуси на над милион км. без да са им правени ремонти. В САЩ и Канада такситата и тези, които въртят много километри си вземат Тойота. Много европейски градове също има много Приуси и се карат по много и оплаквания няма.
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Първата ми кола Астра Ф беше с C20NE. Докараха ми я от Холандия на 130 000 км. по километраж, а в действителност на колко е била нямам на представа. Беше обаче доста добре поддържана и почти, като нова без забележки. Сложих и АГУ и така я карах до 320 000 км. Започна да гние тук-там, а не ми се занимаваше с тенекии и я продадох на приятел, който имаше роднина тенекеджия. Оправи я и я кара още дълго време. Двигател и СК не са пипани. Само дербни ремонти и окачване. Супер здрава машина беше!
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Мда .. е тва трябва да си казвате след покупка в Горубляне
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пасати имах в предвид!!
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Епа ,то Падате има на по 500-600 хил.,както и Голфове,та тея оризарки къде са тръгнали???
  • #3
    porsche911 ( преди 5 години )
    Колега, двигателите на Mercedes, до около 250 хил. км, се разработват - истинската им работа започа след тоя пробег!!
fallback
Последни