Един от малкото нови модели в средния клас на европейския пазар – Renault Talisman, вече има нова версия – S-Edition, която се задвижва с мотора на Megane RS.
Става въпрос за новия 1,8-литров бензинов турбо агрегат на Renault, разработен с помощта на Renault Sport, който дебютира при възраждането на спортната марка Alpine и задвижва новия А110. След това този мотор се появи и при новия Megane RS, сега сменя 1,6-литровия бензинов агрегат с 200 конски сили при Talisman, като се очаква, че това ще се случи и в близко бъдеще при новото Clio RS, когато се появи субкомпактният хотхеч.
При Talisman двигателят е с мощност 225 конски сили и 300 Nm въртящ момент, а големият седан и комби стават втория модел, който се сдобива с S-Edition след Captur. В случая S-Edition е олицетворение на френската рецепта за автомобил с богато оборудване и амбиции за по-спортно поведение.
Същият 1,8-литров турбо мотор вече се предлага в Германия и в друга версия на Talisman – топ вариантът Initiale Paris.
S-Edition получава и системата на Renault 4Control (4 завиващи колела), адаптивно окачване и черен кожен салон. В същото време 1,6-литровият dCi двигател вече се предлага с мощност 120 и 150 конски сили, като в близко бъдеще той ще бъде сменен от новият 1,8-литров агрегат, който дебютира при фейслифта на Kadjar.