IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen и Mercedes се съгласиха на ремонт или замяна на старите дизели

Двата най-големи германски концерна ще похарчат по 3000 евро на автомобил

Volkswagen и Mercedes се съгласиха на ремонт или замяна на старите дизели

В Европа продължават да се налага ограничения на старите дизелови автомобили и поредната крачка в тази насока е решението на съд в Германия за забраната на по-стари превозни средства с такива мотори в още два града – Кьолн и Бон.

Volkswagen и Mercedes се съгласиха на ремонт или замяна на старите дизелите

На свой ред, тези мерки принуждават производителите да правят отстъпки на собствениците на автомобили. Така концерните Volkswagen и Daimler, в който влиза  Mercedes-Benz, се съгласиха да платят за замяната на старите мотори с по-нови при вече продадени автомобили, или да ги модернизират, за да може те да отговарят на съвременните екологични стандарти.

Това ще струва на двата концерна по 3000 евро на автомобил. Третият голям немски производител – BMW, засега отказва да стори същото. Баварците са съгласни да стимулират своите клиенти с подобна сума, за да може те да заменят своите автомобили с по-нови.

Всички тези решения трябва да убедят клиентите да се насочат към закупуването на по-нови и съответно по-чисти превозни средства с ниски нива на вредни емисии. Така те няма да зависят от забраните в определени градове на Германия, които се увеличат непрекъснато.

Решението на съда за забраняване на старите дизеловите коли в Кьолн трябва да влезе в сила през април 2019 г. Според министъра на околната среда на Германия – Урсула Хейнен-Ессер, това ще доведе до колапс на транспортната система в града и ще окаже значително влияние върху живота на местните хора.

Снимка: Volkswagen

Тагове: Daimler Volkswagen
0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Вижте какъв процент от БВП съставлява автомобилната индустрия в Германия и ще разберете за какво става въпрос...Хората си защитават икономиката, нормално! Ако пострада драстично икономиката на германците, ще пострада и ЕС. Точно за това ако има преходи, то те ще се случват бавно... Точно за това и ЕС си затваря очите за неща които американците не пропуснаха, а те не ги пропуснаха, защото пък си защитават тяхната икономика.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Болната *** щяла да прави класация?!Няма смисъл ВАГи при условие, че всеки, който чете форума знае, че първото ти място е непоклатимо. Може би искаш да разбереш кои са ти подгласниците ли? Ами те другите ВАГонетки избягаха и остана само ти тук. И моля те не споменавай собствените си болести тук! Никой не го вълнува, че си шизофреник и откачалник. И не го вменявай на другите, че и те са, като теб! Не, не са! Чак толкова зле няма.А някой, ако трябва да се разкара си ти! Да се лекуваш...
  • #7
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Факто-умния ( преди 6 години )
    ..да направим ли класация, болен, да видим...и спри да наричаш различните хора вагонетки,шизофреник откачеn, Вземи се разкарай опт тоя форум,крайно е наложително.Просто си досаден..мека казано.
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само със скопяване на мотора не става тази работа. Двигателите им за нищо не стават и това е факт. То ако ставаше със скопяване да са го оправили проблема отдавна. Нещата обаче са много по-сериозни отколкото ни се представят.Да речем обаче, че хипотетично със скопяване ще оправят проблема. Как обаче и по какъв начин ще обезщетят излъганите клиенти? Продават им кола с определени характеристики, а в последствие се оказва,че с тези данни колата не може да се кара?Как ще обезщетят конКуренцията?
  • #5
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Факто-умния ( преди 6 години )
    *** да се прегледаш..пак дрънкаш небивалици .ако ти самоя се съревноваваш с изпърделяка си по светофарите..няма да сме изненадани. Дте *** у бунака френски па тебе...мизернik
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    Под ремонтиране се разбира скопяване.Ха сега сельтакь нека ускорява с ЕС классето си като Дачия по светафарите.Да ви *** у "терикатите" прозди.
  • #3
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Градския транспорт не се пипа. Ако все още не си разбрал става въпрос за леки автомобили. Освен това в Германия от много години не се движат автобуси с дизел в градовете. В най-лошият случай са хибриди. Повечето са на метан или електрически.
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами като имаш предвид че дизелите в Германия са повечето от половината коли и повечето не са Евро6 ще си отговориш на въпроса. Тия хора ще трябва да се превозят с нещо. А ако градския транспорт е с дизелови автобуси става мазало
  • #1
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И какъв ще е този колапс според екологичната министърка Урсула. Тя май е хем екологична, хем е за нафтовите печки. Ей това са германците двулични, подли и лъжливи. Хем така, ама лекичко ще е иначе. И пак се чудя какъв ще е колапса, като драстично намалеят нафтовите печки по пътищата? Освен да стане по-чисто, по-тихо и по-малък трафик за друг "колапс" не се сещам.А тези 3000 евро как ще стигнат за смяна на двигател не ми е много ясно при условие, че труда ще е около 1500-2000 евро само.