fallback

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.Снимки: Fishki.net

Тагове: bmw 7-series
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    До втшрия инонименАми не е баш така!Японските коли и особено Лексус и особено хибридите им са още по-натъпкини с електроника и въпреки това са безумно здриви.Разликата шбаче е, че се правет в Япония от японци и частите и електрониката са японски, а не китайски както е при немските и не се сглобявит от Мюмюн,Хасан,Ахмед и Реджеп.Чисто и просто немското отдавна не е немско и е пълен шит. Полека лека немските фирми както електрониката им се отичат в канала.
  • #7
    Цар Навуходоносор ( преди 5 години )
    Къде са феновете на мярката, които твърдят, че е много здрава и надеждна?
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    прословутие 4.4 двигатели
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    И аз съм за колите под наем когато ти е необходимо.
  • #4
    bg ( преди 5 години )
    решението е перфектен градски транспорт и споделени автомобили или такива под наем за уикендите... обаче тогава няма да има с какво да се изфукаш и да си покажеш стандарта ;-)
  • #3
    Да ( преди 5 години )
    Всички коли станаха така напоследък!Само пластмаси и много ненужна електроника!
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тъпчат ги със всевъзможни екстри, и всяка се управлява от електронни блокове, събиращи информация от десетки датчици. Тези блокове и датчици пък ги правят поддоставчиците *** и Пульо, и се вграждат в 10 марки коли. Ползват се евтини материали за да се намали теглото. В заводите работят Мехмет и Хасан, които на поточната линия знаят само как да завъртят 5 болта и да отидат на следващата кола.
  • #1
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нещо толкова типично за немското автомобилостроене...При това забележете, че говорим за фламанга на марката. Представете си какви к0чини са по-евтините модели. А масовите немски марки, като попФолк с ваген и лъскавите му клонинги са още по-зле. Купуваш немско и ставаш абонат на сервизите!Факт!
fallback
Последни