fallback

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.Снимки: Fishki.net

Тагове: bmw 7-series
fallback
  • #28
    Анонимен ( преди 5 години )
    ТОЙОТА и да се развали на никой не му дреме , това са нормални неща
  • #27
    Анонимен ( преди 5 години )
    Абе тя и ТОЙОТА се разваля при условие че е само рама и двигател
  • #26
    adsda ( преди 5 години )
    Масово е, флагманите са брутално усложнени и от там тръгва всичко, не случайно се търсят по опростени коли!Такъв пример може да се направи с С и 8 също!
  • #25
    Русия ( преди 5 години )
    Помните ли , имаше едно асфалтирано бмв.
  • #24
    Hustler ( преди 5 години )
    Важна е табелата.Какво има отдолу,не.
  • #23
    Радев ( преди 5 години )
    факт е, че БМВ не са най-надеждните коли, ама чак пък флагмана така да се изложи...Да броиш четвърт милион лева и да имаш толкова проблеми за едва 50 000 километра си е жив тормоз.
  • #22
    BMW ( преди 5 години )
    Затова ли нов Мерцедес при 1-ва смяна на масло издал багажа? Случката е прясна, от преди 2 седмици. Сменят му маслото в Силвър Стар, Пловдив и веднага бързат да им звъннат да не продължават. А хората спрели на една бензиностанция да пият кафе и късмет, защото под колата се изляло огромно количество масло. Оказало се фабричен дефект на леглото на маслен филтър. До там ли я докарахме? Да не можем да сменим маслото без проблем?Иначе за качеството на материалите мога да се съглася, но не и за друго
  • #21
    Анонимен ( преди 5 години )
    Мерцедесите са няколко идеи по-надеждни и с по-качествени материали от останалите немски премиум спорт бръкми. Ако е с правилния мотор и се поддържа с правилните консумативи и навреме, всякакви щуротии като смяна на вериги, турбо, радиатори няма да ги знаеш поне преди 600 хиляди км. Неслучайно такситата в Германия са дизелови Е-класи.
  • #20
    Анонимен ( преди 5 години )
    съвременните аавтомобили са като недвижими имоти купуваш ги за да им се наслаждаваш в покой
  • #19
    BMW ( преди 5 години )
    "Как е възможно да имаш пари за Мерцедес и да си купиш БМВ?"Е, че дай всички да камарме Мерцедеси! Нека да има БМВ, Лексъс, Ауди. То по тази логика дай всички автомобили да са черни, като първият Форд. Или всички да ползваме Епъл телефон. Или всички да се обличаме в сиви смокинги.
fallback
Последни