fallback

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.Снимки: Fishki.net

Тагове: bmw 7-series
fallback
  • #48
    анонимен ( преди 5 години )
    A45 AMG, 4Matic - на 22 000км смяна на кормилна рейка - *** умрелия кон,това било Мерцедес!
  • #47
    анонимен ( преди 5 години )
    Bmw.audi.mercedes все тая. Всички нови таралясници са си пълни ***.Както е казал специалистът: *** new cars, i am driving old school!
  • #46
    Анонимен ( преди 5 години )
    В Ауди може би има практика да се вписва всичко в гаранционната им програма дори след изтичане на гаранцията. А за това че в Тойота са изписвали несъществуващи ремонти намирисва на измама. Може яко да ги стреснеш ако им кажеш че ще пишеш за случая в Тойота Европа, защото ще трябва да представят документи и фактури за тези ремонти и ако ги нямат значи са измамили Тойота.
  • #45
    Анонимен ( преди 5 години )
    А защо тогава на Аудито ми си излезе цялата история при условие че него го взимам от Германия и го карам за обслужване в Стара Загора а за ТОЙОТА това не важи , за мен това е пълна глупост , а и как така си позволяват да изписват разни ремонти които не съм извършил по колата Знаеш ли как изглеждах в очите на хората като им казвам едно а от сервиза ми сервират че едва ли не колата е била все в сервизаИ наглите ми казват СИГУРНО НЕ Я КАРАШ САМО ТИ КОЛАТА И НЕ ЗНАЕШ .
  • #44
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пичове историята може да се види докато колата е била в гаранция защото клеймовете за ремонтите се вкарват в гаранционната програма на производителя и се виждат във всички оторизирани сервизи в БГ и чужбина. След изтичане на гаранцията история има в сервиза в който е ремонтирана и останалите сервизи виждат историята само ако имат обща локална програма в която вписват историята. Това обаче си е решение на вносителя. Така че няма много сми да си сменяте маслото на 2-3но по висока цена в офиц серви
  • #43
    Анонимен ( преди 5 години )
    none , до последно я обслужвах в оторизирания сервиз с надежда че колата ще има история и ще се продаде по лесноИ тук дойде най голямото разочарование В сервиза в Пловдив нямаха информация за колата ми която е обслужвана само в СливенСервизите не били свързани помежду си ?!?!?!?!?!?Отделно бяха дописани за моята кола гаранционни смени за около 8000 лв смени които не съм правил и за пръв път чувам?!?!?!?!
  • #42
    none ( преди 5 години )
    Благодаря ви за отговора ;). Да, само в оторизиран сервиз сменям всичко дори и след гаранцията. Така колата има пълна сервизна история на ремонтите и се продава много лесно (последната я продадох 2 часа след пускането на обявата). Във вашият случай, за смяна на масло и филтри за 550 лв. също е доста солено, но при Тойота си е така от едно време. Колега във форума беше написал че в Тойота Габрово сменят за 1/2 от цената. За Меган и Каджар 1.6 dci смяната в оторизиран сервиз струва около 300 лв
  • #41
    Анонимен ( преди 5 години )
    Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи Ши падна. Да ви имам и превода.
  • #40
    Анонимен ( преди 5 години )
    В този сервиз отидох защото колата бе на 30000км и на 3 години все още бе гаранционна , но ми казаха какво би ми струвало ако не бе в гаранцияИначе трябва да съм луд за да отида там , аз колата по здрава я вкарвам отколкото я изкарвам от там :)
  • #39
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пич пак ти казвам че в оторизиран сервиз винаги ще те цакат и дори 4000 лв са добра цена като за там. Не знам само защо ходиш в този сервиз при положение че колата вече не е в гаранция и на друго място ще ти е двойно по евтино. В Бултрако например ми искаха 600лв за маркуч на сервото а в друг сервиз го смениха за 200. Е не е оригинален на Хонда но кара вече 2-а година. На фона на 500 лв за смяна на масло 4000 за смяна на съединител и маховик (което е доста по-сложно) е нормално да искат 4000
fallback
Последни